Musta aanelkku b6(?) avantti tänään Lielahden sittarin parkkihallissa. Tummennetut takalasit ja tummat vanteet yms. Oli komea näky! Takalasissa oli kylläkin ffp:n tarra, mutta mahtaisiko omistaja vaikuttaa myös täällä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Vieras
Kenetkäs minä ohitin Länsiväylällä Lauttasaaren kohdalla, musta B7 farkku? Klubikilventausta perässä ja käsi nousi kyllä.
Comment
-
Olisko ollut jukkan A5 Sk-autosoundin pihalla ilmeisesti ainakin uudella nahkaverhoilulla xxx-777? Bongasin myös myöhemmin kun ajelit sieltä pois.
~13.00 harmaa UrS4 bremboilla ja bbs:n vanteilla Vantaan motonetin pihassa. Ei näkynyt clubin tunnuksia, mutta foorumilaisia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja LilJon Näytä viestiNorago blue b5 RS4 kotkan poliisilaitoksen vieressä parkissa. Klubikilvenaluset näytti kans löytyvän. Kukas mahtaa olla?
Comment
-
Forumin Jäsenosiossa on ohjeet tilaamiseen ja kuvan näet esim. mun auton myynti-ilmoituksesta, www.nettiauto.com/3197171.
Comment
-
On tosta kilventaustahommasta Esson baarin puolellakin oma ketjunsa:
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=81421
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ripperi Näytä viestiOulun Haapalehdossa bongattu jo muutamaanki otteeseen musta RS2...
Itse pöristelen tummansinisellä näillä nurkilla, liekkö samaa tarkoitat?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja voveli Näytä viestiMusta B5 S4 clubin kilvenalusella viime yönä Tammiston teboililla. Kuka tunnustaa?
Comment
-
Iltasella oli Joensuussa Houkutuksen edessä valkonen b6 farkku mustilla vanteilla ja klubin tarrakin tais olla takasivuikkunassa.
Comment
-
Parina viime iltana pistänyt silmään hopeinen a4b5 sedan tikkurilantie 41b parkkihallissa. Näytti kilvenalunen ja pikkutarra ikkunassa olevan. Työkalu seisoo samassa hallissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sam-1 Näytä viestiTuli käytyy iltapalalla siellä, jos oli semmonen vetokoukullunen versio..:D
Comment
Comment