FAS-7 bongattu taas tänään useammankin kerran Järvenpäässä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kuka ajeli tänään tampereelta etelään päin C4 2.5 tdiq farkulla puolen neljän aikoihin? Kilvenaluset bongattu. Itse ajelin viininpunaisella farkku pasaatilla, väläytin pitkiä takanasi morjestukseksi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja itaplok Näytä viestiOlet ilmeisesti auton saanut liikenteeseen? Tai ainakin joku mustalla B5 avantilla klubitarra ikkunassa oli tänään ko. talon P-alueella parkkeerannu omani viereen.
Comment
-
Tänään ennen 17.00 Joensuussa torin parkissa sininen farkku b7. Tais olla s-line paketilla ja sinistä kiveniskuteippiä etuvaloissa. Kenen lie?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jannes Näytä viestiOlisikohan ollut KuiKelon vanha B7?
Comment
-
Audi 100 Avant 2,6 Parkkosen rouvan kartanolla Järvelässä tänään. Oli gekkotarra ja clubi kilvenaluset. Mun ajatukset oli vaan siinä rosteripurkissa, olisin toki voinut tulla haastelemaan. Jos asut siinä talossa, öh rakennuksessa, niin pitäisi olla nyt vähän kohtuullisempi huonelämpötila.
Comment
-
A(4)vant-> Minä olin siinä eforan parkissa. Ajoin fintterin puuautoja taas muutaman päivän, niin parkkeerasin tällä kertaa sinne enkä rantaan. Näytti muuten samaisessa parkissa olevan tänään hieman laiteltu keltainen b5 sedan. Löytyyköhän sille omistajaa täältä?
Kerran ajeli aiemminkin vastaan ja kyselin täällä peräänkin mut eipä ole kuskista kuulunut. :) Sinä muuten taisit olla sitä koukkuakin minulta ostelemassa ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mikelee Näytä viestiTulikohan frostyn emännän S6 noin varttia vaille neljä vastaa lahdentiellä, yhdyskadun risteyksessä. Voi olla kyllä muukin.
Pankissa yritettiin käydä, mutta nehän olikin lähteneet pääsiäisen viettoon jo puoliltapäivin.
Comment
-
Eilen 23.30 bongattu Joensuussa JetSet:n edessä punanen b6 sedan 1.9tdi clubitarra ikkunassa. Kenen täältä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja A(4)vant Näytä viestiMinä olin siinä eforan parkissa. Ajoin fintterin puuautoja taas muutaman päivän, niin parkkeerasin tällä kertaa sinne enkä rantaan. Näytti muuten samaisessa parkissa olevan tänään hieman laiteltu keltainen b5 sedan. Löytyyköhän sille omistajaa täältä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Torseni Näytä viestitänään 11 aikaan joensuun motonetin pihassa musta farkku b5 valkoisilla ässän vanteilla, clubin tarra ikkunassa.
Comment
-
Arto_S bongattu Kotkan toriparkissa. Muutama sana tuli vaihettuakin siinä parkkilippua hakemassa.
Ihmettelin siinä kun takasin tulin autolle että minnes se parkkilippu on ikkunasta hävinny? Siinä pölistessa heitin parkkilipun lompakkoon ja menin kahville :D
Ei ollu onneks lappua vielä ilmestynny.
Comment
-
Comment