Tänään hieman kasin jälkeen illalla Tikkurilassa neilikkatiellä tumma C5 S6 (tai ehkä jopa RS6) RS4-vanteilla nautti vielä tämän kevään kenties viimeisistä liukkaista risteyslähdöistä. Hienosti irtosi liikkeelle kun kävelytieltä bongasin. :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
VilleP:n kiesi on kyllä edustuskunnossa. Sunnuntaina ennen vaajakoskea ei ollut suolasta tietoakaan...
VilleP taisi ajella samalla "punaisella paholaisella" myös kuopion suuntaan pe iltana. Kovasti samannäköinen s2 farkku ainakin tuli vastaan. Itsehän liikuin tuolla ranskan ihmeellä :(
Comment
-
Tuli tänään vastaan tumman sininen s/rs6 karakalliossa tuossa hieman ennen klo 17. Joten kysymys kuuluu, ketä p*rkele ajelee mun kotikulmilla tuollaisella, tuun vielä kateuttani kivittämään auton :P
Niin ja Mäkkylässä tuli hetken päästä RS4:nen vastaan, jos oikein katsoin, tunnutaako ketään?
Comment
-
Tänään hieman kasin jälkeen illalla Tikkurilassa neilikkatiellä tumma C5 S6 (tai ehkä jopa RS6) RS4-vanteilla nautti vielä tämän kevään kenties viimeisistä liukkaista risteyslähdöistä. Hienosti irtosi liikkeelle kun kävelytieltä bongasin.
Comment
-
Peltopuron entinen RS4 (JFU-xxx) ajeli Nastolasta koko matkan perässä. Tuli myös toooosi pitkillä keltaisilla ettei tarvinnu pysähtyä ekoissa valoissa :D
Comment
-
Heh. Ehei.. löyty halvalla subaru-lookin vanteet, sopii (mun) mielestä ihan yllättävän hyvin mustaan koppaan. Eikä nyt sentään kesärenkailla, toisaalta Hankookin kitkat pitää lähes yhtä hyvin kun kesärenkaat :)
Ettei mene ihan rupatteluks, niin Asemantaustassa asustelee ihan *itun siisti vaalean pronssinen Audi Quattro, tullut vastaan parina aamuna klo 7 kotihuudeilla. Niin ja olin muuten ton yllämainitun spoilerihemmon kanssa valoissa vierekkäin heti Quattron jälkeenViimeksi muokannut Pitkänen; 18.3.2010, 21:17.
Comment
-
Joku klubilainen varmaan tuli eilen Jyväskylän matkahuollon pihassa vastaan? Taisi olla sininen A4. Ainakin kuvittelin niin, kun hain omat tavarat ja vieressä oli toinenkin Tepolta tullut pussi, että taisi olla hakija siinä. About neljän aikoihin.
Ja mahdollisesti samalla reissulla madallettu A3 tuli vastaan kaupungin teatterin nurkalla. Olihan väri joku tumma sininen ja huulletut vanteet taisi olla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Goldust Näytä viestiTaipalsaarentiellä Lappeenrannassa tuli vastaan sininen typ85 coupe, tossa vähän ennen kuutta. Foorumilaisia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja A.J.A Näytä viestiHopea urs6 sedan bongattu Automiehenkadulla Tampereella kello 17:00. Klubilainen?
Comment
-
Tampereella eilen aamulla ajeltiin peräkkäin uuden valkoisen S4 farkun kanssa Hallituskadun parkkihalliin. Lähettiin vielä peräkkäin käppäilemään uloskin. Meinasin huutaa, että komia pirssi sulla, mutta en kehannut alkaa kailottamaan. :)
Hieman ennen Orivettä aamu kasin pintaan ajeltiin mustan s-line-paketilla olevan B7:n kanssa peräkkäin. Teit aika rohkeita ohituksia niin jättäydyin jonoon, mutta myöhemmin menin vielä ohi kun oli hiukan kiirus. Mahtaako kumpikaan teistä olla klubilaisia?
Comment
-
"Tampereella eilen aamulla ajeltiin peräkkäin uuden valkoisen S4 farkun kanssa Hallituskadun parkkihalliin. Lähettiin vielä peräkkäin käppäilemään uloskin. Meinasin huutaa, että komia pirssi sulla, mutta en kehannut alkaa kailottamaan. :)"
Minä se olin. Työreissulla. Eipä ollut paljon valkoisen auton pesusta iloa (tai muunkaan värisen), kun suolattua tietä nollakelissä ajelee.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JondetskiVähän ennen viittä viinikan liikenneympyrän valoissa yliopiston suunnalta tullessa hopea/harmaa B6 avantti clubikilvenalusella ja gekolla. Olin takana b6 sedanilla.
Olin meossa Nikoa hakemaan Lahdenperän Shelliltä.
Pieni maailma...
Comment
Comment