Tyylikäs valkoinen S4 b5 Tampereella Plevnan lähettyvillä puoli kasin maissa, itse olin tuolla mustalla faceliftatulla kolmosella liikenteessä. Klubilaisia ?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Musta A4 avantti komeilla kiekoilla ajeli Lappeenrannan yössä, tuntui meikäläisen coupekin jollain tavalla kiinnostavan, audimiehiä siis? :)
Myöskin pari limusiinia kiersi kaupunkia, mitkälie polttarit menossa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RipeThe Näytä viestiKukas se S2 avantilla meni Myllyojan kaupoille, noin viiden aikaan tänään?
Näytin salaisen "S2 tervehdyksen", wink!
Comment
-
Hei hei!! Sinä mustalla s4 avantilla audiclub.fi rekisterikilven alusilla varustettu auto niin ei ruveta vantaalla riisikuppeja nöyristelemään/laskemaan eteen varsinkaan vkl iltasin.
Jos viereen tulee niin kaasua vaan, niin ei pääse riisipojat ylpistymään ku perhe-farmari jätti valoissa.
p.s tää on sit ihan huumorilla heitetty :D
Comment
-
Tyylikäs valkoinen S4 b5 Tampereella Plevnan lähettyvillä puoli kasin maissa, itse olin tuolla mustalla faceliftatulla kolmosella liikenteessä. Klubilaisia ?
Comment
-
Hei hei!! Sinä mustalla s4 avantilla audiclub.fi rekisterikilven alusilla varustettu auto niin ei ruveta vantaalla riisikuppeja nöyristelemään/laskemaan eteen varsinkaan vkl iltasin.
Jos viereen tulee niin kaasua vaan, niin ei pääse riisipojat ylpistymään ku perhe-farmari jätti valoissa.
p.s tää on sit ihan huumorilla heitetty :D
Olen asunut pitkään tuolla juuri aivan keskustassa, joten nähnyt sitä touhua kyllä.
Comment
-
Onkos foorumilaisia tuossa meikäläisen parkkialueella Myyrmäessä majailevan ("neon")keltaisen A4 farkun omistaja? Matala ja erittäin hyvin väritykseen sopivilla harmailla TSW:n (?) vanteilla. Ei ainakaan kerhotarraa oo näkynyt :) Sittenhän meitä olisi jo kolme foorumilaista samalla alueella, ja itse asiassa vielä samassa rivissä ;)
EDIT: Ois voinut ensin lukea tuon foorumilaisten autonkuvat.. Siellähän se heti tuli vastaan :D
Comment
-
Onkos foorumilaisia tuossa meikäläisen parkkialueella Myyrmäessä majailevan ("neon")keltaisen A4 farkun omistaja? Matala ja erittäin hyvin väritykseen sopivilla harmailla TSW:n (?) vanteilla. Ei ainakaan kerhotarraa oo näkynyt :) Sittenhän meitä olisi jo kolme foorumilaista samalla alueella, ja itse asiassa vielä samassa rivissä ;)
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=463
Comment
-
"Musta A4 avantti komeilla kiekoilla ajeli Lappeenrannan yössä, tuntui meikäläisen coupekin jollain tavalla kiinnostavan, audimiehiä siis? :)"
Taidan tunnustaa... Komeasta en tosin tiedä! Mutta itse tällähetkellä tyytyväinen :)
Comment
-
Meillä on sitten kolme foorumilaista samaisella parkkialueella samassa rivissä, vajaan kymmenen auton sisään.. Ihan kohtuu saavutus, sanoisin :D
Comment
-
-
Comment