Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ei tullu itte lähettyä radalle, monestakin syystä...mut edustin muuten läsnä ololla :D

    Comment


      Joku bongattu hetki sitten tummalla Audin (B6) sedanilla pyörittämässä Pirkkahallin pihalla.
      Ajelin bussilla ohi..

      Comment


      • Vantaan tikkurilassa bongattu tumma A4 b7 korinen 2.0T. Rekkarin alku CGO-XXX.
        Kuljettajalla tais olla isin auto ainakin iästä päätellen.
        Meinas ihan itku tulla, ku katto miteen autoa rääkättiin kässärin kanssa kaasupohjassa.
        Toivottavasti ei ollu quattro! Katteltiin siihen malliin et olis ollu ?!?
        Ja hienointa oli sit ruskeasanna shellillä, parkkeeraus pienen kantin päältä kässärin kanssa. MAHTAVAA!!

        Comment


          Joo, ei siihen Shellin pihaan voi ilman kässäriä tulla.... :)

          Itse pyrin välttämään sitä pihaa niiden älyttömien töyssyjen takia.
          Hyvä kun edes vakioalustalla pääsee yli...

          Taisin bongata Nicon Kehä-nesteellä viime viikolla?

          Comment


          • Jos oli Motorestin neste niin 95% mahdollisuus et se olin minä.
            Se on niin väärin et Vantaalla on 2 samalaista punasta ässää. Joku matki mua :(
            Ainut mistä meidät erottaa on, että mulla ei oo takana ledivaloja, mulla on rs6 replicat ja torsen inside tarrat takalaseissa + clubi tarra.

            Comment


              Juu, ei ollut ledivaloja bongaamassani yksilössä, mutta RS6-replicat alla...

              Kattelinkin, että onpas hyvännäköinen B5.
              Oli sen verran hämärää ja etäisyyttä, ettei clubitarra osunut silmään.

              Comment


              • Tuli tänään bongattua Jyväskylässä, Länsi-Päijänteentiellä, lähellä Keljon marketteja sininen A4 B5 1.8Tq sedan penkan päältä nokka kohti pusikkoa. Hiukan jäi itselleni epäselväksi, miten se oli sinne luiskahtanut, mutta kivasti näytti mahallaan kelluvan penkalla kaikki renkaat ilmassa. Ainakin takapuskuri ja pohjapanssari olivat ottaneet osumaa. Olisin mielelläni ottanut kuvan, mutta parin tunnin päästä ajaessani tietä takaisinpäin oli Audi hävinnyt. Ainoastaan pohjamuovit olivat jäljellä. Klubilaisia?

                Comment


                  Taas bongattu Nico Ilolan ABC:llä...

                  Comment


                    Grafiitinharmaa B7 RS4 ajeli samaa matkaa Rantatietä välillä Nokian motari - Onkiniemi lauantaina klo 17 ennen. Hienohan se, ei voi mitään.

                    Comment


                      Olikos nikos aamutuimaan puhelimessa (CM:n bussipysäkillä), vai odottelitko minua vastaan tulevaa hinausautoa? Vai molempia.

                      Comment


                        Jaa huomasit, koetin nilkuttaa piiloon...

                        Juttelin lämpimikseni hinurikuskin kanssa ;-)

                        Vissiin legendaariset letkut jäässä ja en viitsinyt ajaa sen pidemmälle.
                        Kattellaan huomenna osuiko arvaus oikeaan.

                        Comment


                          Tänään yhdentoista korvilla Sarankulmassa kelkkakaupan edessä tummanharmaa/musta A4 B6 savuntummilla takavaloilla ja kerhotarra takasivuikkunassa. Kuka oli, autoa en muista ennen nähneeni?

                          Comment


                          • Eilen Oulun keskustassa noin 10:30 sedan, musta/tummansininen, facelifti A6 5-puolasilla isoilla vanteilla. On mennyt kyllä rumempaan suuntaan ainakin A6.

                            Comment


                            • Äsken Korpilahdella bongattu Kalleabba / http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2357964 traileri perässä menossa kohti pohjoista... :) Trailerissa joku kolaroitu passat?

                              Comment


                                Lappeenrannan ABC:llä äsken hopea A4 B5 sedan. Melko iso cooleri keulilla.. rek.nro loppu xxx-552. Clubilaisia?

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja Wisa Näytä viesti
                                  Tänään yhdentoista korvilla Sarankulmassa kelkkakaupan edessä tummanharmaa/musta A4 B6 savuntummilla takavaloilla ja kerhotarra takasivuikkunassa. Kuka oli, autoa en muista ennen nähneeni?
                                  Muuten oikein, mutta tummansininen on väri. Olin hyvin ansaittua lounastaukoa viettämässä...

                                  Comment


                                  • Oliko -V- tänään valkosella A3:lla n. klo 16 Malminkartanon S-Marketin parkkipaikalla juuri lähdössä kun itse kurvasin pihaan? Rekkari tais olla JIF-XXX.

                                    Comment


                                    • Sininen s8 klubitarralla varustettuna bongattu perjantaina klo12-13 välissä Pirkkalan liikekeskus Veskan parkkipaikalla! Komee vekotin, kenen lie? =)

                                      Comment


                                      • Pakko tehdä ilmoitus nogaro-rsblue-tms-värisestä b6 avantista joka on vainonnut tällä viikolla Tampereella. Keskiviikkona oli samaan aikaan Partolan Smarketissa, torstaina Audi Centerin kulmalla ja perjantaina ajeli perässä Nuolialantietä Partolaan asti ja jatkoi Pirkkalaan päin.. Kuka varjostaa kanssa audistia? ;)

                                        Comment


                                          B5 (S4?) avant, emjpower.fi kyljessä bauhausin edustalla.

                                          Comment


                                          • valitettavasti pelkkä A4.

                                            Comment


                                              Sami W oli taas Columbuksessa, taidat käydä suht samoina päivinä kaupassa kun minä kun ainakin kolmesti olen risan bongannut kellarista.

                                              Minkäs värinen sun lötkö on? Onko musta ja RH cuppivanteilla?

                                              Comment


                                              • Mahtoiko olla täältä, joka saapui lauantaina siinä yhentoista maissa MP-09 messuille hopeisella b5 RiSalla? Poistuin kahden maissa myöskin hopeisen TT:n takana.
                                                Viimeksi muokannut Otto83; 3.2.2009, 17:31.

                                                Comment


                                                  Äsken Kampissa valkoinen B7 Cabrio punaisella rätillä.

                                                  Comment


                                                    Bongasin juuri erikoisen A6 Allroadin Kuopiossa. Autoa oli "tuunattu" hieman eritavalla kuin olen tottunut näkemään.
                                                    Audiin oli tuupattu eteen reilu karjapuskuri ja helmojen alla oli paksut olisiko ne sitten astinlaudat? wot wot wooot? Erilainen lähestymistapa tällä kertaa =)

                                                    Comment


                                                    • Juuri samantapaisen "hirvityksen" olen bongannut useaan otteeseen Kokkolan tienoilla.

                                                      Kyseessä uusi korinen a6 jossa kauhia karjapuskuri/valorauta keulassa ja siinä isot kuorma-auton tuikut.

                                                      No, makunsa kullakin.

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja LOWR1D3R Näytä viesti
                                                        Bongasin juuri erikoisen A6 Allroadin Kuopiossa. Autoa oli "tuunattu" hieman eritavalla kuin olen tottunut näkemään.
                                                        Audiin oli tuupattu eteen reilu karjapuskuri ja helmojen alla oli paksut olisiko ne sitten astinlaudat? wot wot wooot? Erilainen lähestymistapa tällä kertaa =)
                                                        Tämä samainen allroudi on asustellut aikaisemmin Jyväskylässä Laajavuorentien varressa..

                                                        Comment


                                                        • Kukas oli autogrillillä oulussa limingantullissa n~12 aikaan tänään a4 b6 farkulla?
                                                          Hopee nopee ja tarrakin oli. Komea peli, mutta kenen?

                                                          Comment


                                                          • Bongasin juuri erikoisen A6 Allroadin Kuopiossa.
                                                            Olisiko tuo joku Demecin tekele? Tuollaisia venäjätuning tyylisiä virityksiä ainakin näyttää pelottavan usein kyseinen paja harrastavan.

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja tanttu Näytä viesti
                                                              Oliko -V- tänään valkosella A3:lla n. klo 16 Malminkartanon S-Marketin parkkipaikalla juuri lähdössä kun itse kurvasin pihaan? Rekkari tais olla JIF-XXX.
                                                              Kyllähän minä. Ja epäilin bongaanneeni sinutkin valkoisella B7:llasi - oikeassa näemmä olin.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X