Joku oli hetki sitten Härmälän k-marketilla tummansinisellä/violetilla alatappiin madalletulla sedan B5:lla kaupoilla. Takaikkunassakin spoikka. Oli sitten matala. Tässäkin sopiva ajokorkeus. ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja casper82 Näytä viestijos alla oli tummat monipuolaiset alut niin se olin minä... kävin härmälän marketista muutaman kananmunan hakemassa :)
Comment
-
Bongasin toissapäivänä Kuopion keskustassa palttiarallaa 21:30 C5 koppaisen A6sen. Kyseinen yksilö poikkesi samanlaisista virkasisaristaan erityisesti sillä, että tämä yksilö oli valjastettu palolaitoksen punaisella värillä, sinisellä vilkulla katolla, ja jonkin palolaitoksen logoilla sekä "pelinumerolla".
Kivasti pisti silmään kyseinen laite, tuli ihan Maarosvillen matala liukuri mieleen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiLarun bulevardilla B5 RS4 hopea.
Comment
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja CED Näytä viestiTäytyypä ilmoittautua syylliseksi:) Olitko sillä hopeisella/harmaalla A6:lla matkassa?
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiSami Alatalo... eiku, Sami Wirtanen bongattu columbuksen parkkihallissa, risan pesu oli menossa. Ajelin siitä urssilla ohi.
Puhdasta tuli.
Comment
-
Vieras
Olikohan joku klubilainen se onnekas, joka oli kerinnyt lunastaa uuden RS6:n itselleen (Avant, hopea, ei RS-lätkiä ainakaan takana). Oli nimittäin valoista lähdössä pois kauppakeskus Merituulesta Espoossa kun olin itse jalan liikenteessä. On ne äänet kyllä pirun "makeat", vielä kun olisi vähän enemmän polkaissut kaasua lähdössä. :)
Comment
-
7.12. klo 15 aikoihin Toijalan ABC:lla hopean harmaa C5 TDI Avant rättisitikka trailerilla jonotteli samalle mittarille tankkaamaan. Liekö klubitakki vetänyt puoleensa ;) Peseskeli vielä valoja ja laseja pojan kanssa WC:stä tullessa.
Tänään samanvärinen sedan singleframe-keulalla, kirkkailla/"hopeilla" takavaloilla ja ilmeisesti Tomasonin vanteilla Hyllykallion Prisman parkkipaikalla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja panu Näytä viesti7.12. klo 15 aikoihin Toijalan ABC:lla hopean harmaa C5 TDI Avant rättisitikka trailerilla jonotteli samalle mittarille tankkaamaan. Liekö klubitakki vetänyt puoleensa ;) Peseskeli vielä valoja ja laseja pojan kanssa WC:stä tullessa.
Tänään samanvärinen sedan singleframe-keulalla, kirkkailla/"hopeilla" takavaloilla ja ilmeisesti Tomasonin vanteilla Hyllykallion Prisman parkkipaikalla.
Comment
Comment