Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Hmm kehä III - Vaarala - Tattarisuolla olen tänään liikkunut.... mutta en kehä I :)
    Onkos jollakulla muullakin samanmoinen...... (auto vaihtoon siis :) Liian yleinen väritys ilmeisesti =D

edit.

Tuli väärä lainaus :)

Comment

• Minä tulin työreissulta Raumalta eilen illalla Nogarolla. Oli kyllä hyvän värinen S ;).

Comment

• Mutasen Arttu bongattu Niinivaaran Nesteen tienoilla eilen illalla n. klo. 19.30. Itse olin liikkeellä fillarilla.

Comment

• Eilen bongattu rovaniemellä nelostiellä musta RS4 ja tuontiauton kilvet näkyi vielä ikkunassa :) hiacella pommitin vierellä muttei uskaltanu lähtiä viivalle prkl..

Comment

• Toni K... Oikeassa olet. Kyllä on hieno auto Tepolla. Ja tosiaan myös henki pihisee mukavasti. (autossa)

Comment

• Joensuussa bongattu tänään "turbokiisseli", Mutasen Artun C5 parkissa sekä pari Nogaro-sinistä C4-Avantia. Itse liikenteessä hyvin likaisella pikkukakkosella.

Comment

• Tänään noin klo 16:30 Ylöjärvellä, postin takana tien toisella puolella olevalla parkkipaikalla nähty C5-koppainen 2.7 Bi-Turbo S-line avantti. Eipä sattunut silmään kerhotarraa...?

Comment

• Tänään aamulla noin 6:30 Oulussa, Laanilan Nesteen lähistöllä (kuusamontietä pohjoseen) musta TT jossa grafiitinharmaat vanteet. Komea ilmestys!

Comment

• Tossa puolisen tuntia sitte bongasin hemmetin siistin punasen Gt Coupen Porvoossa (Race Of Porvoo radalla). Onkohan foorumilaisia?

Comment

• Tänään noin kello 19.15 fiskarsista kohti tammisaarentietä viininpunainen c4 s4 farkku tarrakilvissä =) Tovi ajeltiin peräkkäin mutta sitten käännyit kohti tammisaarta... Itse lähdin salon suuntaan...

Comment

• obsi tais ajella tänään siinä 18.00 aikaan Aleksanterinkatua heinäpäähän päin..? Ajelin vastaan hopeisella b5:lla.

Comment

• lahden reissulla tuli nähtyä muutama audi mitkä kiinnitti katseen

ensin hennalan suunnalla viitos audi rekkarilla sss-5 ja launeella rs6 eestin kilvillä

ja myöhemmin keskustassa svinhufvudinkadulla musta s4 avant

Comment

• tuo sss-5 tuli itseänikin vastaan pari viikkoa sitten helsingissä käydessä.

Comment

• Mun vuoro vetässä tää tänä vuonna; " Vetelin suunnalla paljon hienoja rinkulikeulia!" :D

Comment

• Joensuussa liikkui hopeinen TT rekkarilla TT-18 viime torstaina, 14.8.08

Comment

• Mun muistin mukaan toi TT-18 on Kuopion ex-intersport kauppiaan rouvan ajokki.

Comment

• Ensimmäiset Suomeen tulleet TT:t olivat kilvillä TT-XX.

Comment

• Lahessakin pyörii tutun entinen TT-99. Perjantai-iltana tuli taas kerran vastaan Sihvosen Jarin RS4 ja varsinkin keulan cooleri pisti silmään. Olis kiva tietää hieman speksejä..

Comment

• Kehä kolmosella bongattu keltainen "pikkukakkonen". Äkkiseltään luulis ettei keltanen sovi siihen autoon sitten millään mutta oli itse asiassa ihan pirtee ilmestys keltasena.

Comment

• Marqus: Ha! Sinäkö se olit. Kattoinki että olipa jokseenkin tutun näköinen naama.

Comment

• Levihotellin pihassa s8, eko-10 kilvellä, viininpunainen Q7 Lev-1 kilvellä
                                            sekä Rovaniemen eteläpuolella musta b5 a4 nokkajäähyllä sekä mustilla vanteilla.

Lisäksi välillä Levi - Jkl lukuisia muita nättejä audeja.

Comment

• Kukas se ajeli tänään puoli viiden kintaalla metallinpunaisella/viinipunaisella A5 3.0TDI q:lla mun perässä about Urjalasta saakka ysitietä Treelta Turun suuntaan?
                                              Tiet erosi vähän ennen kakkostien risteystä Humppilassa kun eteen tuli Passatille ylivoimainen neljän auton letka, A5:lle se ei näyttänyt olevan kovin ylivoimainen kerralla ahnehdittavaksi.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viesti
                                                Lahessakin pyörii tutun entinen TT-99.
                                                Kulkee hollola-järvelä väliä ahkerasti ja on samassa duunipaikassa ko. sälli.

Comment

• Rovaniemen eteläpuolella musta b5 a4 nokkajäähyllä sekä mustilla vanteilla.
                                                  Ettei olis ollut tämä yksilö? Joken A4 Rollosta. Rekisterikilven linkistä lisää.

Comment

• Tänään päivällä bongasin joensuun keskustassa 80 audin jossa oli klubin tarra takasivulasissa ja sen jälkeen joku ajoi sinisellä A4:lla, b5 koppasella sedanilla vastaan ja moikkaskin, liekkö ollu klubilaisia?

Comment

• Halkivahan asuntoalue hyrylä, musta urssi kutonen pihassa parkissa. Toivottavasti pääsit pihalta pois kattien kanssa kun lyötiin reunakivet siihen pihaliittymään.

Laitoin kyllä tupla täytön mursketta. ;)

Comment

RISA -kilvet bongattu Kemin alapuolella n. 17:20 (eilen 20.8), itse köröttelin vilkkuvalojen ympäröimän paketin perässä juuri ennen ohituskaistan alkua hopeiselle -03 H:lla, ei vaan ehtinyt morjestamaan kun keskittyminen oli jo ohituksessa :).

Ja hieman OT: Sain vielä seuraavalta SEO:lta poliisi saattueen hetkeksi perään ja n. tunnin päästä vastaan tuli 3x MP, 1 siviili ja maija kiltisti jonossa.

Comment

• Jäähallilta Vaasassa eilen lähtissä bongasin musta farkku A6 3.0tdi quattron lisävaloilla ja graffitin värisillä vanteilla.
                                                          Aika makeen näkönen vehje, ittekkin voisin moisella ajella..

Comment

• Tampereella usein nähty musta B6TQ Rial Daytona Racet alla. Muita tuntomerkkejä: lepää tontissa, tummaa lasia, xenonia. Eilen tulit vastaan Hatanpäällä Tammer-auton kohdilla ja olit kaupunkia kohti menossa. Todella hieno kärry sulla ! Ei juurikaan paremmin vois osua tyyli kohdilleen.

Comment

• Siistikuntoinen ruskea kantticoupe kajaanintiellä Kolilta Joensuuhun päin Ahvenisen risteyksen tienoilla tuli vastaan. Tunnustaako kukaan?

Comment

Working...
                                                              X