TomVi taisi pöristellä puistokadulla neljän aikaan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Ajelin keltaisen ehkä imola gelb B5 kenties S4 perässä isolta kirkolta Porvoon suuntaan konetietä lauantaina ennen puoltapäivää. Ihmeellisesti öljyn käryä ajoittain samanaikaisesti, en tiedä kenen vehkeistä tuli tai ei. Hieno peli oli kyllä.
Comment
-
Monta kertaa on jasson Kasi näkynyt Keskareilla, mutta aina menty sen verran ristiin, ettei miestä ole näkynyt. Eilen se oli lähellä Pilvijärvellä, kun painelit ohi juuri kun olin parkista lähdössä. Koitin nostaa kättä tervehdykseksi, mutta ilmeisesti et huomannut. Ajelin sitte perässä Söderkullan ympyrälle asti kunnes tiet erkani
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja panu Näytä viestiMonta kertaa on jasson Kasi näkynyt Keskareilla, mutta aina menty sen verran ristiin, ettei miestä ole näkynyt. Eilen se oli lähellä Pilvijärvellä, kun painelit ohi juuri kun olin parkista lähdössä. Koitin nostaa kättä tervehdykseksi, mutta ilmeisesti et huomannut. Ajelin sitte perässä Söderkullan ympyrälle asti kunnes tiet erkani
Eilen bongasin TeroPeen ajelemassa Käpylässä Westfieldillään. On kyllä hauskan näköinen peli!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jasso Näytä viesti
Eilen bongasin TeroPeen ajelemassa Käpylässä Westfieldillään. On kyllä hauskan näköinen peli!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jakke_ Näytä viestiAlajärvellä samaa matkaa musta mk2 TTS kerhon alusilla. Moro vain.
Comment
-
-
Maanantaina neljän jälkeen Lievestuoreen seutuvilla ensin UrS4 ilman etupuskuria, sinivihreä ysäri Audi värillä. Sitten Okkim RS4 B5 heti kohta perään. Kumpikin ajoi Suonenjoen suuntaan.
JKL:ssä liikkuu kaksi siistiä E-tron GT:tä tummanvihreä ja punanen.
Kuopion Rentan pihassa B6 Cabrio rotorsit alla - siistikuntoinen!
Comment
-
Eilen Helsingissä joskus puoli viiden aikoihin Malmilta Kehä I:n suuntaan Tattiksen kulmilta ja jonkin matkaa Kehää kohti Tuusulantietä ajoin mustan SQ5:n perässä. Siinä oli kerhon kilvenalunen. Olin liikkeellä punapäätykilpisellä harmaalla e-tronilla.Viimeksi muokannut TeroPee; 6.7.2024, 19:31.
Comment
-
-
Comment