Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Valkoinen S-line B7 klubitarralla ja sedan-korisena oli parkissa Oulun Torikadulla tuossa puolen päivän tietämillä. Ken lie liikkeellä, ihan hienon näköinen peli!
-
Alkuperäinen kirjoittaja SS4 Näytä viestiEilen illalla Vayne motarilla Korson kohdilla.
Leave a comment:
-
Valkoinen A4 B9 Avant kerhon kilvenalusilla varustettuna Botniaringin varikolla tänään. Olitko kisaamassa?
Leave a comment:
-
Timon entinen A4 b5 V8 oli parkeerattu Polon viereen Kärkkäisellä klo.15 aikoihin.
Leave a comment:
-
Kukas se ajeli eilen vastaan Kemin Maksniemen kohilla puol neljän maissa? Punanen B7 avant klubitunnuksilla. Nostin kättä vähä myöhäsessä.
Leave a comment:
-
B5 ELU-XXX jengitunnuksilla lähti just Rauhankadun Shelliltä. Itse olin sillä pyörällä joka oli autosi takana parkissa.
Leave a comment:
-
JPeltopuron 996 taisi sattua (pardon the pun) silmään Viikin Porschekaupan pihalla iltapäivästä, ehkä huollon puolella. Siitä kivenheiton päässä tienvarsiparkissa RR Ghost? valkoisena härmänkilvillä, eikös J Tiihonen omista moisen, muistelisin.
Leave a comment:
-
FaaBo tuli kaupungissa vastaan joskus 12 jälkeen ehkä :D siinä hallituskadun kupeessa. Olin töiautolla ite liikkeellä
Leave a comment:
-
Ei ihan törmätty tuulitakkihyllyllä, vaikka viereen vitosen hieroinkin. Käytiin paremman puoliskon kanssa syysvaatteita hipistelemässä. Kukas oli Oulun XXL:n pihalla punaisella A5 Sportbackilla jossa näkyi jengitunnukset olevan takana?
Leave a comment:
-
Oltiin näköjään Paavon kanssa samaan aikaan ostoksilla Joutsensillassa kun oli vitonen ilmestynyt viereiseen ruutuun... Ite käväisin päivittämässä ulkoiluvaatetusta.
Leave a comment:
-
Panun Passatti bongattu eilen iltarasteilta. Jätin lötkön siihen vastapäätä ja lähdin metsään eksymään.
Leave a comment:
-
Kenenkäs clubilaisen Q7 kanssa ajeltiin Valkeakoskelta Tampereelle? Moro vaan vielä täälläkin :)
Leave a comment:
-
Minähän se siellä! Työpäivien jälkeen sosiaalisuus nolla, joten tuskin oon tilantees ajatellu :D
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiTollanen matala ja punaisilla vanteilla oleva yksilö jäi hiluxin jalkoihin kehä3 about kuuden aikoihin. :)
Leave a comment:
-
Tollanen matala ja punaisilla vanteilla oleva yksilö jäi hiluxin jalkoihin kehä3 about kuuden aikoihin. :)1 Kuva
Leave a comment:
-
Tänään aamupäivästä ajeli Tampereella Hatanpään valtatiellä perässä erittäin nätti uudehko Nardo Grey(?) RS3 Sedan. Taustapeilistä zoomailin, mutta ei näkynyt kilvenalusia.
Leave a comment:
Leave a comment: