Kukapa oli ilmestyny sittarin parkkikselle? Oma oli siellä vähän pidemmällä parkissa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Heinolan jälkeen Hki päin punainen A3. Rekkari alkoi ehkä RRP.. Tuttu mies ajeli, mutten saanut nimeä mieleen. Paineltiin emännän kanssa Mustalla farkku RS oculla ohitse.
Comment
-
Tänä aamuna klo 7 aikaan Helsingin keskustassa Eteläisellä Rautatiekadulla siinä hotelli Presidentin kohdilla oikeanpuolimmaisella kaistalla musta E87 koppainen ykkössarjan bemari (muistaakseni XCZ-xxx oli kilpi). Kuskin sivulasissa oli kerhotarra. Itse olin siinä vieressä tummanpunaisella (ja likaisella) E92:lla.
Itse olin siinä vieressä tummanpunaisella (ja likaisella) E92:lla. Moro vaan, oli siistin näköinen baijerilainen sulla.
Comment
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja buzz Näytä viestiTänä aamuna klo 7 aikaan Helsingin keskustassa Eteläisellä Rautatiekadulla siinä hotelli Presidentin kohdilla oikeanpuolimmaisella kaistalla musta E87 koppainen ykkössarjan bemari (muistaakseni XCZ-xxx oli kilpi). Kuskin sivulasissa oli kerhotarra. Itse olin siinä vieressä tummanpunaisella (ja likaisella) E92:lla.
Itse olin siinä vieressä tummanpunaisella (ja likaisella) E92:lla. Moro vaan, oli siistin näköinen baijerilainen sulla.
Joku hämärä muistikuva on 3-sarjalaisesta, mutta muisti sanoo, että se olisi ollut beige tai harmahtava. Tuskin se sun auto kuitenkaan, niin likainen on. :D
Comment
-
Pohjoisrannalla bongattu juuri hetki sitten C5 avant klubialusilla (NIL-xxx).
Korjaa ajovalosi ;)
Comment
-
-
Valkonen vitonen, ilman ledejä, eli oletettavasti ensimmäisiä ja kulkupuoli viittasi ässään. Teit rivakan kiihdytyksen ja vähän aikaa tultiin perässä. Morjestettiin risteyksessä, tuossa 23:lla jossain Parkanon ja Porin välissä.
Comment
-
Hopeisen A5 ajettiin peräkkäin hetken aikaa Klaukkalan rampista helsinkiin päin oli kilvenalunen T:Punanen Rs3
Comment
-
Comment
Comment