Jonkun tumma ja tyylikäs C7 avant kilvenalusilla oli ruokatunnin aikaan tuossa K-market Auroran parkkiksella.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
N.40 min sitten Jyväskylässä teknotalojen kohdalla morotin edessä liikennevaloissa taivaansiniselle C5 Avantille. Clubialut, kattoluukku, isommat ulostulot. T valkea Iveco Daily
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -OOOO- Näytä viestiKenes kanssa ajelin puoliltapäivin lahen motaria helsingin suuntaan? Oisiko ollu 200 quattro, 650-loppunen rekkari tais olla?
Comment
-
Joo. Pariin kertaan mentiin toisista ohitse. Sellaista säätöä aina noiden siltatyömaiden kohdilla nuo ajonopeuksien vaihdokset. Ihan pirteältähän se millenium-80:nenkin vaikutti :)
Panu on ruvennut kirimään torstain tuloslistoissa oikein tosissaan. Itse katosin taas kartalta pitkäksi toviksi :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jasso Näytä viestiPanu on ruvennut kirimään torstain tuloslistoissa oikein tosissaan. Itse katosin taas kartalta pitkäksi toviksi :)
Umpimetsäjuoksu on kyllä kivaa silloin kun ei ole liian tiheää. Siinä jää peesaajat ja polkua pitkin kiertäjät helposti taakse. Kuntokin noussut ihan huomaamatta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiXTF -alkuisella rekkarilla oleva C5 Avantti Littoisten uimarannalla.
CHS -alkuinen B7 cabrio Turun linja-autoaseman kohdalla. Molemmissa klubikilvet.
Comment
-
SS4 eilen vantaalla, siinä porttipuiston liikenneympyrässä. Olit juuri tulossa sieltä hakunilan suunnasta, kun itse käytin vauhtia hyväkseni ja menin sua ennen siitä tolla Pirkkamopedilla :)
B8 avant eilen siellä jossain helsingissä työmaiden keskellä. Oli isoa vannetta ja madallusta. Kuskilla huomiorotsi. Jos minä kattelin autoa pitkään, niin kyllä sieltäkin katseltiin :D Alunen näytti olevan takana. Ja muistaakseni oli b8. Hopea oli väriltään. Ite olin pirkkamopedilla, eli keskon väreissä olevalla Volvolla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiSS4 eilen vantaalla, siinä porttipuiston liikenneympyrässä. Olit juuri tulossa sieltä hakunilan suunnasta, kun itse käytin vauhtia hyväkseni ja menin sua ennen siitä tolla Pirkkamopedilla :)
B8 avant eilen siellä jossain helsingissä työmaiden keskellä. Oli isoa vannetta ja madallusta. Kuskilla huomiorotsi. Jos minä kattelin autoa pitkään, niin kyllä sieltäkin katseltiin :D Alunen näytti olevan takana. Ja muistaakseni oli b8. Hopea oli väriltään. Ite olin pirkkamopedilla, eli keskon väreissä olevalla Volvolla.
Comment
-
Joku aamulla meni aika haipakkaan ohi musta Tuuskilla BMW merkkisen farmarin kanssa.
Tuntomerkkeinä hopea, aidot 885 ja kilvenalunen takana.
Rekisterikilpi oli X alkuinen jos nopeasti katsoin oikein.
Ekan kerran huomasin auton KehäIV liikekeskuksen kulmalla valoissa.
Itse olin siinä Charterwayn pakettiautossa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Teppana Näytä viesti-OOOO- ajeli savion vpk:n ohi kahteen kertaan kun olin pesemässä autoa.
Ja Toppuralle morjestin vanhalla tuusulantiellä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja brantti_ Näytä viestiKenen harmaa A6 farkku Naantalissa illalla puol 22 aikohin. Nätti peli ja niin oli parkkeeraus, 2m huti ruudusta :D Tyylikäs kokonaisuus kylläkin.
Comment
-
Turbokiisselin 996:n kääntymässä Hiidenrantaan n. 16:45? Itse olin jalkaisin menossa hakemaan pasaattia lasinvaihdosta.
Comment
Comment