Kukas ajeli äsken ideaparkin ohi? Hieman smurffia vaaleempi avantti, ORZ.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viestiOopee ajeli ohi motarilla aamulla ja eesä poikkimaantiellä. Olin työratsulla liikkeellä ite
Minkäslainen työrassi sulla oli kun ei nyt millään muista mitä siellä aamulla oli liikenteessä. :)
Comment
-
Projektitopikissa olikin mainittu että hezekiel oli pussihousumobilistin typ89:llä käymässä Lahden classic motorshow'ssa. Uskaltaisin väittää että tuli meitä vastaan tänään vähän puoli 9 jälkeen välillä Lahti-Kangasala, kun itse oltiin tuonne toiseen suuntaan menossa. Ainakin tuommoinen erittäin siistikuntoinen tuli vastaan, kuin myös muutakin nättiä kalustoa...
Comment
-
Skige taisi ajella B7:llä 2. tiellä vastaan 8.5. vähän ennen 17.
Ja tänään 9.5. aamulla uudestaan laput silmillä siinä 07:30 tienoilla.Viimeksi muokannut turbokiisseli; 9.5.2017, 08:14.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ^^BeBe Näytä viestiPirkkahallilla ehallin parkkiksella viherrävä? B7 farkku alusilla. Ajoit juuri parkkiin kun käppäilin ramppia alas siihen ruosteen kourimaan A3seen
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiSkige taisi ajella B7:llä 2. tiellä vastaan 8.5. vähän ennen 17.
Ja tänään 9.5. aamulla uudestaan laput silmillä siinä 07:30 tienoilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja a.link Näytä viestiAamulla klo7 jälkeen Mäntsälä Cityssä farkku B7 ilman etu- ja takapuskuria. Ihan kuin olisi ollut clubitarra ikkunassa.Viimeksi muokannut Tony.N; 11.5.2017, 15:27.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kilu7 Näytä viestiA4 TZU-xxx klubialusilla AD-korjaamolla iltapäivällä.
Käytin jakopäähuollossa [emoji4][emoji1303]
Comment
-
Jos ASY oli musta/tumman sininen b6 avant niin clubitarra on minun jäljiltä, Tampereen suuntaan meni vaihdossa. Toki uusi omistaja voi myös olla jäsen.
Comment
Comment