Noniin tulihan sieltä jotain tunnustusta, heh :) Joo ajattelin että miksei vähän värikkäämmin tänä talvena, viimetalvena oli mustat. Yllättävän hyvin näkyy väri vielä pimeässäkin. Ja vihreä & sininen on jokseenkin lempivärit notta..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
kenelläs on harmassa c5 Allroadissa kullanvärinen gekko rekisterikilven vasemmalla puolella? Ja klubialunen ainakin takana? Menit ohitse kehä ykkösellä länttä kohti vanhan Turuntien päällä iltapäivällä ennen kolmea. Ja ykköstielle kurvattiin melkein peräkkäin. Olin sillä valkoisella yhdistelmällä, en vain tajunnut edes valoja väläyttää...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja QHad Näytä viestiSano-neljäsataa bongattu tänään Hertsikan marmorilla, kun vyörytettiin mestoille mpn80:n kanssa. Etelähelsingin Risto oli kuulemma juuri viimesekunneilla kerennyt alta pois :)
Comment
-
-
-
Näyttikö joku mulle muuten peukkuu tänään Lahdentiellä 2 aikoihin? Kyseessä hopea VW jos oikein muistan katsoneeni peilistä.
Ajoin ohi ja joku tuli rinnalle näytti peukkuu ja sit alko jättäytymään. :D
Comment
-
-
Äsken Vaajakosken motarilla musta A5 CHI-15#
Onko aivot ja pallit vaihtaneet paikkaa vai eikö tuo ajattelu ajaessa vaan toimi??
Suosittelen bussia ennekuin tapat jonkun tuolla pelleilyllä..
Kyllä, se olin minä joka tööttäsi kun meinasit sulkuviivalta ohittamaan lähtiessäsi tulla suoraan meikäläisen kylkeen..
Comment
Comment