Jere bongannu jonkun muun. Tuossa vaan kaks putken päätä, enkä oo tuol suunnal pyöriny.:)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Vieras
Mietin ettei sulla neljää päätä ollut. Oli kuitenkin rajusti tontissa ja kilpikin jotain Juhan suuntaan.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiTuolla ajaa nykyään EeroR.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viestiToppura oli motonetillä tänään puolkasin aikoihin imolalla :)
Comment
-
-
-
-
-
-
Comment
-
Tänään klo 18 jälkeen musta b7 s-line avant väläytti perässä pitkiä, vt12 uponsillalta matkakeskuksen suuntaan. Olikohan foorumilaisia? T: toinen samanlainen :)
Juhannuspäivänä bongattu Hämeenlinnan torin(?) parkissa musta A6 4f avant klubitarralla, joka oli juuri lähtöä tekemässä. Itse olin siinä parin ruudun päässä myös lähdössä. Ei kehdannut moikkailla, kun oli vähän mökkireissusta rähjääntyneenä, mutta terve vaan tätä kautta.
Comment
-
puoli viiden maissa nelostiellä pohjoisen suuntaan komea oranssi uudehko TT. Kilvenalunen takana ja Nyrre-tarra takaluukussa. Matala oli ja lippavannetta alla. Kurvasit siitä edestä alas moottoritieltä Järvenpään eteläiseen ramppiin. Työautolla olin liikenteessä kun peilistä oikein pisti silmään oranssi. Valkoisella yhdistelmällä Scania veturina ajelin, En ehtinyt reagoimaan mitenkään...
Comment
Comment