Harmaa pitkäkattoinen A6 2.7Q (oisko jopa ollu AllRoad) bongattu Salon keskustassa, ajeltiin peräkkäin Vilhonkatua ja Annankatua, kunnes käännyit Turuntielle.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jakke_ Näytä viestiTumma b6 avant alusilla eilen Kuopion Tokmannin /Gigantin parkkiksella eilen illalla kuuden kieppeillä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiJust äsken sininen b7 avant CYL-xxx jengitunnuksilla kääntyi kehä 3 länteen Tikkurilan rampista.
Comment
-
Bongausketju
Alkuperäinen kirjoittaja Kaltzii Näytä viestiOltiin vaimokokelaan kanssa lauantai iltana 21:40 menossa leffaan niin siinä Sellon parkkiksella oli invapaikalla sininen S6 4G Vossenin vanteilla, rekkari JJC- ja aluset ainakin oli :D
Todella upea ja kliini kokonaisuus :) kyllä kelpais itellekin... :DD
Ja sen verran täytyy lisätä, että vieläpä luvan kanssa invapaikalla. Joidenkin merkkien kuskeja (syystäkin välillä) kun arvostellaan toisinaan mm. heidän pysäköintitaidoista. [emoji23]Viimeksi muokannut Avalanche; 6.12.2015, 13:26.
Comment
-
Eilen vesisateessa eteen puski JJJ-xxx A8/S8 Tuusulantiellä, ensikohtaaminen Riihikallion alepan kohdilla.
Hyvät saundit, kun valoista lähti liikkeelle.
Ainakin kilvenalunen takana!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kehno Näytä viestiTT kilvenalusilla nousi Tikkurilan rampille Jumbolta päin. Itse ajelin perässä ja vierelle Tapulinkaupunkiin päin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Toppura123 Näytä viestiEilen vesisateessa eteen puski JJJ-xxx A8/S8 Tuusulantiellä, ensikohtaaminen Riihikallion alepan kohdilla.
Hyvät saundit, kun valoista lähti liikkeelle.
Ainakin kilvenalunen takana!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JK83 Näytä viestiJos väläytit valoja ja kyseessä oli rätti mallin TT niin kuskina olin minä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiAjoin perässä rampille asti ja jatkoin tiksiin päin. Koitin morotella sekä jarrua polkea, jotta huomaisit. Mutta käyhän se täälläkin :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vayne Näytä viestiJeps se olin minä ;)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Toppura123 Näytä viestiNoniin, hieno peli. Sääli, että oli niin kurja ilma :/
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja villeq Näytä viestiJuha|:n takana kehä ykkösellä jonkun matkaa tultiin tuossa vartti sitten
Pää ihan jumissa ku flunssaa ja kuumetta. :/
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiPää ihan jumissa ku flunssaa ja kuumetta. :/
Comment
Comment