Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Hyrylän S-marketin (Teboil) pihalla tuli äsken vastaan todella kiiltävä Avant A4. Tummansininen ja vähän vanhempaa vuosikertaa. Kiilteli kyllä niin, että heti tunnisti Audimieheksi. Paitakin oli varmasti sileä.
Käännyin vissiin penttiläntieltä sateenkaarentielle? Tuli niin nopeesti käännöksen jälkeen vastaan ja oli vielä pimeetä. Huomasin kyllä että käsi pystyssä fillaristilla ja yritin vielä heilutella kohdalla, varmaan liian myöhään.
Helsingissä kehä I:n Viikin liittymässä nähty S7, herrasiunaa että alko pää pyörimään rahikaisella. On nätti.
Jos kuuluu jollekin täältä, olette onnellisessa asemassa :D
Puistolassa kilvenalusella varustettu compe parkissa tienreunassa. Siinä olis myös joku toinen tilkkutäkki (kahta eriväriä) oleva compe(?) en ehtinyt tuota kaks väristä niin vilkaista, että oliko siinäkin kilvenalusta.
Perjantai-iltana Turussa Brahenkadun varressa parkissa kilvenalusilla varustettu musta(?) A4 B7 Avant, RVG-xxx . Pysäköin oman pirssini sen perään siks aikaa kun Bondia käytiin katsomassa. Kuka lienet?
Olikos meidän mersu mies liikenteessä c-farkullaan metsolan kohdalla korso hoodeilla sunnuntaina. Lähdin juuri veljen luota ja lapanen nousi mesestä harmaalle a6 4f avantille. Väläyti valoja kun taakse kurvasin ja morotin mrtsolan shellille kurvatessavaloista :D
Kuka paineli ohi mustalla 8P ässällä Oopperan kohdilla jossain puol neljän kieppeillä? Oon nähny samassa risteyksessä aiemminkin. Clubialunen ainakin takana. :)
Kenen perässä ajelin Imatran motarilla tänään klo 13 aikoihin? Musta a4 sedan fhu- alkuisilla kilvillä.
Itte ajon sillä mustalla likaisella a6:lla perässä.
B7 A4, aka savukone ilman puskureita tänään tuusulantiellä. Vilautin sinisestä volvon täysperästä vähän pitkiä moroksi. Kello oli vaille 16 tapahtumahetkellä.
Enhän mä mitään huomannu. Olin just puskureita hakemassa maalarilta ja nyt ne on taas paikallaan..
Viime viikolla tuli vähän uutta softaversiooki ja nyt ei PITÄIS savuttaa ihan niin mahottomasti enää. :)
Tänä aamuna Hyvinkäältä Hki päin ajeli musta matalahko farkku-Urssi läskillä renkailla. Sama kiesi ajeli myös viikolla Hyvinkään suuntaan. Mustalla 4F sedanilla itse liikuin.
Comment