Kukas on punasella b6 kotkassa steveco areenan parkkiksella? Kilvenaluset takana. Mahdatko olla tossa koulun rakennustyömaalla? Ite siinä ollu jonku aikaa... Kiilasin ton pommin aamulla viereiseen ruutuun.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiGreenboy ettei ollut harmaa s3 kuitenkin ? Emäntä töissä entressessä ja auto parkissa aina siellä s-marketin puolella hallissa :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Enriquez Näytä viestiKukas oli eilen sinisellä A4:lla Kehä3 ja ajoi ohi? Kilvenaluset perässä ja ajoinkin perään hetkeksi.. Tämä siis iltapäivällä 14jälkeen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiHyvinkäällä tänään päivällä B5 RS4, kilvellä BOD-111, olikos täältä?
Kuolasin pitkään ja hartaasti :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kehno Näytä viestiTodennäköisesti minä. Ainakin tuohon aikaan olin tulossa Petikon lennokkikentältä. Ihmettelin hetken komeaa b8, joka perässä ajeli johonki Jumbon hollistoille. Nätti peli.
Jep, minähän se olin.
Comment
-
Eilen ajoi rekkari TT-8 vastaan sateisella tiellä Hyvinkäästä Porvooseen vievällä tiellä. Rekkarista voi päätellä loput... Ajoin vastaan mustalla 4f:llä ja morjestelin
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja oopee Näytä viestiNuorempi Isoniemi tais ajella kutosella vastaan Kiimingissä jotain kahen maissa tänään? Nimim: suksiboksi katolla Rukalle (taas) :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JPa_ Näytä viestiEilen illalla joskus vähän ennen kahdeksaa Kehä I leppävaarassa keltainen farkku B7 RS4. Valomerkkiä tuli ja tais sieltä räpyläkin nousta. Olikohan foorumilaisia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Teukka Näytä viestiTunti sitten hopea B8 alusilla pyyhkäisi turun motarilla ohi Helsingin suuntaan. CIN- alkuinen. Perässä hopea sedan bemari joka muuten pölläytteli useamman kerran vaaleahkoa savua. Oliko tuttuja?
Comment
-
Comment