Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja Sabotaasi Näytä viesti
    Janppa- tais tulla vastaan levarilla kaatopaikan kohdalla viiden aikaan iltapäivää menossa nastolaan? Nostin lapasen, mutta eipä siinä nähnyt kun aurinko jaksoi jopa vähän paistaa tuulilasiin...
    Joo, niihin aikoihin olin kotio matkalla. En kyllä oo nähnyt yhtään mitään :D mutta morot kuitenkin!

    Comment


    • Eilen alkuillasta bongattu member-tarralla varustettu hopea C5 Avant parkkipaikalla Moisiossa, kilpi THF-xxx.

      Comment


        Oli kyllä muutama audi mantorpissa viime viikonloppuna. Mieleen painui siistikuntoisen näköinen valkoinen v8 ja suomalaisten kesken tulikin moroteltua jos huomasin :D

        Comment


          Pirun matala musta avantti kromialupalloilla äsken Ruskossa. Kilpi oli takana niin en osannu morjestella, tais olla joku VKL tms alkunen rekkari.

          Comment


            Tänään Ruoholahdessa olin liikennevaloissa ja samaan aikaan minun S3:n lisäksi oli kaksi muutakin 8V S3:sta. Musta ja hopea sekä minun musta. Ilmeisesti ko. kulkinetta on myyty melko hyvin. Ja Verkkokauppa.comin edessä oli musta RS7, hieno peli.

            Comment


              Harmaa b5 avantti klubikilvillä vaalean naisen kuskaamana Tuuskilla Kehä ykkösen kohdilla menossa Tuusulaa kohti. Et kylläkään huomannut heilumistani, vaikka tuplasti koitin kyylätä :D

              Comment


                Kukas se oli parkkeerannut minun viereeni b5 avantin JHG-xxx äsken Tuuliviirin pihassa? Kilvenalunen näytti olevan...

                Comment


                  Joku morotti tummasta B6 Avantista kolmisopen starkin risteyksessä. Tajusin vähä liian myöhään ite :)

                  Comment


                    Olikos joku clubilainen Raision lätkähallilla kymmenen aikoihin. Asiallinen harmaa B6 RS6old fillareilla pihalla parkissa.

                    Comment


                    • Aleksi, minä morottelin :)

                      Comment


                      • Punainen A4 Jumbon parkkihallissa 17.55 peräedellä ruudussa SDMmät alla :) Kaunis [emoji7]

                        Comment


                        • Ei oo tomppis teemu ollu tuollo liikkeellä pärrällä ku ootellaan osia japanin maalta :D

                          Comment


                          • Olikos Vilin Honda Seppälän sittarin parkkipaikalla joskus kaheksan aikoihin?

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja -Teemu Näytä viesti
                              Ei oo tomppis teemu ollu tuollo liikkeellä pärrällä ku ootellaan osia japanin maalta :D
                              Niinii. Eikös se sullaki ollu Kotari? Kattelin vaa habitusta ja ajotyyliä ... :D vauhikasta menoa.

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viesti
                                Niinii. Eikös se sullaki ollu Kotari? Kattelin vaa habitusta ja ajotyyliä ... :D vauhikasta menoa.
                                Ei oo ku yamaha mulla ja nykyään musta/keltanen väriltään :) ja minähä ajan aina sievästi liikenteessä enkä kohella ku reikäpäät ;)

                                Comment


                                  Olikos jonkun foorumilaisen Q7 saanut pusun joltain pikkukipolta takapuoleen joskus ennen klo16:00 tuossa Viikin Prisman tienoilla?

                                  Pikkukippo näytti aika surulliselta, kun oli seiskan koukku ollut ulkona :D

                                  Comment


                                    Aiemminkin ollu puhetta ja kuvaa täällä, se ruskee nelkku, punanen Audin logo edessä ja punaseks maalattu kilven "Audiclub". Asut Annalassa 20 päättärillä ja äsken ajelit Kauksulta Turtolaan perässä. Clubilaisia vai onko auto vaihtanut alusineen vaan omistajaa? :)

                                    Comment


                                    • Sami taas bongailtu Tiksissä. Suahan on alkanu näkee usein! :D

                                      Comment


                                      • Kukas harmaalla a6 avantilla ajo mun perässä eilen alastarosta vammalaa? Nätti!

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viesti
                                          Oli kyllä muutama audi mantorpissa viime viikonloppuna. Mieleen painui siistikuntoisen näköinen valkoinen v8 ja suomalaisten kesken tulikin moroteltua jos huomasin :D
                                          Morot vaan sinnekin. Oli minun V8. Minä ja 5 muuta kaverusta oltiin viettämässä pitkää viikonloppua siellä :) Oli niitä nopeita Audeja ja Volvoja radalla :D

                                          Comment


                                            Eilen mökki matkan alkupäässä kehä 3 tuli bongattua hopeinen farmari a6 4f kilvenalusilla motonetin kohdilla klo 16.40 aikoihin. Hyvinkään kulmilla koitin Hammua morotella kun vastaan tulit ratakireellä. Itsehän olimme harmaalla s3 liikenteessä :)

                                            Comment


                                            • Naapuri taloyhtiöön juontotielle siunaantunu musta b6 sedan jex-9** sline helmat ja kontin lirpake sekä melko sexyt renkaat.. piti ihan 300millinen ruuvvata kameraan kiinni parin päivän uteliaisuuden voitettua..
                                              Viimeksi muokannut Makaroonisaparo; 20.6.2015, 20:27.

                                              Comment


                                              • Siniharmaa c5 avant r8 vanteilla just nyt pietarsaressa siltaremonttialueella.

                                                Comment


                                                • Tuliko joku clubilainen vähän vauhikkaammin matalalla sinisellä B5 sedanilla jossa oli jotku kultatyyppiset keskiöt vanteissa. Paikkana Ouluntulli-Kaakkuri välinen ramppi ja aikarauta oli jotain 18 ehkä..

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viesti
                                                    Sami taas bongailtu Tiksissä. Suahan on alkanu näkee usein! :D
                                                    Aika harvoin mua tiksissä näkee jos sitä meinasit ;)
                                                    No ei kai, sä oot vaan nyt ollu oikeessa paikkassa taikka sitte mun audin stealth kilvestä alkaa olee paristot loppu ku näkyy sun tutkassa kokoajan.
                                                    Kiinnitin sun autoon heti tiksin rampissa huomion, pisti kirkkaan punasena Hieman silmään siinä valoissa. =)

                                                    Comment


                                                    • Matala valakia bertta seiska avantti makian kokoisella rengastuksella takaapäin bongattuna. Kuusamontietä Rovaniemeä kohti.

                                                      Comment


                                                      • Hjort lähti rusalta, kun mä menin :) Hyvin sopii vanteet mersuun ;)

                                                        Comment


                                                          Toppuran auton väri pääsee kyllä livenä enemmän oikeuksiinsa ku kuvissa :) peukku!!

                                                          Comment


                                                          • Tänks! =) Se oli vaan likanen nyt, tulin just mökiltä ja ohimennen ajoin sitä kautta ;)

                                                            Comment


                                                            • Karttulan S-Marketin pihassa punainen berttaseiska ja kullanruskea nätti A8 komeilla kiekoilla, olisko ollut kasikoneella. Klubikilvet huomasin vasta autojen poistuessa, ja nälkä ajoi kiireessä pizzeriaa kohti.

                                                              Parkkeerasin viereiseen ruutuun pizzaa hakemaan perjantain kurakelissä äärimmäisen törkyiseksi likaantuneella mustalla B8 Avantilla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X