Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viestiJoko se kohta pitää Herukan alajaostoa alkaa pystyttämään?
Herukkamiittejä Shellillä :)
Comment
-
Sininen C5 avant MMY jne bongattu kökkelin lidlin parkkihallissa klo16:30. Parkkasin viereiseen ruutuun. :D
Taisin kuitenkin ehtiä liueta paikalta ennen kuin mua äkättiin. Kuskit eivät vaan koskaan törmää.
Jos pyörit lidlissä mä olin sellanen tatuoitu semiläski kaveri siellä :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiHölmistyneen näköinen RistoEe tänään illalla Cafe Ursulan kohdilla. :) Moikkasin punaisella hanskalla häristimestä.
Comment
-
Eilen tuli Puuppolan kohdalla vastaan ÄR-8... Kilvestä voi päätellä, että kyseessä oli astetta hienompi auto, johon meikäläisen huomio kiinnittyi eikä tullu nostettua nakkeja ratin yli. Jos olit clubilaisia niin morjesta näin perästä päin! :)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Teukka Näytä viestiSininen C5 avant MMY jne bongattu kökkelin lidlin parkkihallissa klo16:30. Parkkasin viereiseen ruutuun. :D
Taisin kuitenkin ehtiä liueta paikalta ennen kuin mua äkättiin. Kuskit eivät vaan koskaan törmää.
Jos pyörit lidlissä mä olin sellanen tatuoitu semiläski kaveri siellä :D
Semiläski minäkin ja tuo nykyisin on vakikauppa, eli sieltä voi bongata useamminkin.
Nyt on kyllä ollut tämä läski ihan omissa maailmoissaan, kun en ole huomannut autoa vieressä.
Viskaa yv, jos siinä kaupan nurkilla vaikutat. Minulla siihen on matkaa vajaa kilometri ;)
Comment
Comment