Olikos 1lppu tänään matkalla Salosta Perniöön joskus viiden nurkilla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiToppura ajo Rusalle, kun oltiin lähössä. On se vaan livenä pirun komee uusilla teipeillä. ;) Kuvat, mitä laitoit, on aika huonoja.:D Mulla on hiton likanen nyt, ku en uskaltanu huuhtelua kummempaa tehdä viel tänään. huomen viihtii jo pestä, ni jo kelpaa.:)
Ja btw, pistäs Killeri uudet kilvenaluset menemään Toppuralle, ainakin eteen.;)
Mylly osu vahingossa kilvenaluseen kun yhtä naarmua poistelin, ennen teippejä. Voishan sitä vaikka 2x kilvenalusia ottaa :)
Kiitos kehuista, pysähdy joskus röökille edes :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viestiOlikos 1lppu tänään matkalla Salosta Perniöön joskus viiden nurkilla?
Comment
-
Cubelle nostelin räpylää jo hyvissä ajoin, vissii se sullaki tosiaan kohilla nous?
Janne, ei kai ny niin pitkästä aikaa ku aamullahan sitä kotoaan töihin lähti. :P meillä mahtaa muuten karkeasti kilometri olla väliä taloissa, emmää sua stalkaa, mutta tiedänpähän kuitenki missä asut. ;DD
Comment
-
Kenen B7 rotoreilla seisoo koivuhaan vehon pihassa ?:) ZJJ oli rekkari. Heitin duunikaverin hakemaan autoo huollosta :)
Comment
-
Itse olen töissä mursukorjaamolla ja olen päättänyt että en osta sen merkkistä autoa [emoji4]
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viestiCubelle nostelin räpylää jo hyvissä ajoin, vissii se sullaki tosiaan kohilla nous?
Janne, ei kai ny niin pitkästä aikaa ku aamullahan sitä kotoaan töihin lähti. :P meillä mahtaa muuten karkeasti kilometri olla väliä taloissa, emmää sua stalkaa, mutta tiedänpähän kuitenki missä asut. ;DD
Asutko muuten kummalla puolen vanhaa nelostietä? meren puolella?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viestiHämeenlinnanväylällä keimolan kohdilta myllykukolle ajeltiin valkosen B8 avantin perässä, vieressä ja edessä. Taitaa olla se alkujaan punainen sairaanmatalalla kulkeva Hyvinkään suunnilla vaikuttava. Peukutin mustan farkku golfin vänkäristä kun mentiin ohi. Myllykukon kohdilla kun meni taas meistä ohi oli auton perä melko korkeassa korossa ja laskeutu sitten alas. Veikeen näköstä menoa. (Ei taida olla clubilaisia)
Comment
-
Kuka se kuivaili Oranssia TT:tä rusalla jokin aika sitten? Lapaset nous molemmilla, en kuitenkaan muista kuka olit? Nähnyt kyllä joskus ennenkin :)
Comment
-
No olihan siinä auto välissä vielä :D että ihan ymmärretttävää.. Kohta tunnistat ku alkaa toi munkin vähän tippumaan alaspäin.. :D
Comment
-
A6 4F sininen sedan mustilla BBS:llä, rekisteri CYH-*** kilven alusilla tai sinne päin. Ajelin kehä III:lla itään lentokentän kohdalla Kotarilla ohi. Oli ~600km mopolla ajelua yhdellä istumisella takana, etten kättä saanut enää heiluteltua :-)
Moro vaan jälkeenpäin :-D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Deri Näytä viestiToppura, minähän se! Erittäin maukas ilmestys tuo A4!
Comment
-
Kukas ajoi tänään iltapäivällä sinisellä B7 DTM Editionilla Kaukajärveä kohti? Ajoit ohi Messukylän kirkon kohdilla, olin itse vasemmalle kääntymässä valoissa. Rekkari BPE-alkuinen ja kerhon kilvenalunen oli takana.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiTuohan on niitä parhaita paikkoja painaa lappu lattiaan :D
B6 S4 Avant tuli kattokaiteineen tunti sitten vastaan Arolammin kohdilla.
Comment
-
A6 4F sininen sedan mustilla BBS:llä, rekisteri CYH-*** kilven alusilla tai sinne päin. Ajelin kehä III:lla itään lentokentän kohdalla Kotarilla ohi. Oli ~600km mopolla ajelua yhdellä istumisella takana, etten kättä saanut enää heiluteltua :-)
Moro vaan jälkeenpäin :-D
Comment
-
Joensuun keskustassa parkissa musta B7 farkku tummilla tuninkitakavaloilla ja RS-vanteilla. Luulin ensin Mazda 6:ksi :D
Comment
Comment