Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja Ipsi Näytä viesti
    Niksu, onko tuo sun B6? Minkä värinen ja sedan vai avant?
    Punainen B6 sedan s line -puskureilla mulla.

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
      Tuohan on niitä parhaita paikkoja painaa lappu lattiaan :D
      On vaan pirun valvottu paikka poliisin toimesta. :D

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viesti
        On vaan pirun valvottu paikka poliisin toimesta. :D
        Sitä mä vähän meinasinkin :D Toki jos haluu tarkan mittari virhe lukeman niin onhan tuo aika otollinen paikka sille.

        Comment


          Jengitunnuksin varustettu harmaa 4f S6 sedan Vartiokylän teebeellä just nyt. Ken myöntää? :)

          Comment


          • Jengitunnuksilla ;D

            Comment


            • IHG-xxx rullasi mummolassa tallista, moro vaan. T: pihaasi kastellut setämies

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja Kotzi Näytä viesti
                Eilen perjantaina oli joskus 15:30-16:00 aikoihin punanen RS3 Raision kukkatalon risteyksessä ja jos en ihan väärin pälyilly niin nainen oli ratissa ja poika takapenkillä. Clubin aluset huomasin takana kun viereen ajoin.

                Weskuunkin bongasin taas tossa yks pvä Raision keskustassa kun TT:llä olin liikenteessä, yritin morjestaakki mut et tainnu huomata.
                Rouva vei tytärtä Raision jäähalliin harkkoihin RS:llä. Jep, takana kilvenaluset löytyy.

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                  Jengitunnuksin varustettu harmaa 4f S6 sedan Vartiokylän teebeellä just nyt. Ken myöntää? :)

                  Jees, päivä red bullit kävin nauttimassa :)

                  Comment


                    Tumma 8p A3 (NHI-xxx ehkä) just nyt meni ohi kehäkolmosella lentokentän risteyksen kohdalla. Aikasemmin bongannu saman auton, erottuu hyvin massasta kun on melko reilusti madallettu ja camberia riittävästi

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja Rac3r_ Näytä viesti
                      Musta ja matala b8 S4 klubialusilla bongattu eilen illalla Jyväskylässä. Ajoin ohi punaisella B7. Kukas oli?
                      Moro, minähän se olin. Huomasin vähän myöhässä sut, mutta moro kuitenkin :)

                      Comment


                        Mää olin ainaki farkku beekutosella joskus 6.30-6.40 aamutuimaan patelan shellillä.
                        Ei kyllä itekkää mitään tajunnu, ku just heränny :)

                        Comment


                          Kuikelon allroad bongattu eilen 110-tiellä, lapa nousi itsellä ehkä vähän hitaanloisesti :)

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja Reylonds Näytä viesti
                            Mää olin ainaki farkku beekutosella joskus 6.30-6.40 aamutuimaan patelan shellillä.
                            Ei kyllä itekkää mitään tajunnu, ku just heränny :)

                            Jep niihin aikoihin se taisi olla. Terve vaan!

                            Comment


                            • Toppuran auto ja auton uusi ilme bongattu tutussa paikassa.
                              Viikonloppuna täytyy sit bongailla taas pertunmaalla, vai järjestetäänkö toppura ja terroristiristo ihan kokoontuminen osuuspankille :)

                              Comment


                                Kukas lähti lauantaina (30.5.) klo 14 maissa Amerilta tummanharmaalla RS4 sedanilla ja jatkoi kehä 3:lle länteen? Kuuntelin Riihikallion kohdalla viereisellä kaistalla kasin murahdusta :D

                                Comment


                                • Tzh taisi jonkun naaraan ohjustamana mennä kaukajärvellä iltapäivällä.

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja dr_ink Näytä viesti
                                    Toppuran auto ja auton uusi ilme bongattu tutussa paikassa.
                                    Viikonloppuna täytyy sit bongailla taas pertunmaalla, vai järjestetäänkö toppura ja terroristiristo ihan kokoontuminen osuuspankille :)
                                    Arvasin, että joku sen bongaa heti :)
                                    Itseasiassa Torstaina lähtö mökille ja Sunnuntaina pois, joten hyvin paljon mahdollista että näkee tuttuja Pertunmaalla ;) Salessa kylläkin käyn mieluumin hakemassa bonukset kotiin :)

                                    Comment


                                    • Tumma 8p A3 (NHI-xxx ehkä) just nyt meni ohi kehäkolmosella lentokentän risteyksen kohdalla. Aikasemmin bongannu saman auton, erottuu hyvin massasta kun on melko reilusti madallettu ja camberia riittävästi
                                      Oiskohan ollu sama peli viime viikolla Louhela-Martinlaakso välillä. Joku tumman harmaa ehkä ja madallettu. 3-ovinen...

                                      Comment


                                      • Tomi Karhu paineli mun edessä kohti vaaralaa kun ite käännyin kehä3selle hakunilasta :)
                                        Kyl mä tykkään tosta perästä :D

                                        Comment


                                          Junther Saukkolan essolla justiinsa äsken.

                                          Comment


                                            Punanen S3 sedani Kaupintiellä aamupäivällä.

                                            Comment


                                            • No perhana juu sprinterillä olin siinä rautakaupassa hakeen pätkän putkea. Milläs jusaberg ite liikenteessä?
                                              Matts juurikin vähän ennen sitä (puolilta päivin) urkilla lohjan motonetillä.
                                              Viimeksi muokannut jünther; 2.6.2015, 12:26.

                                              Comment


                                              • Parikin kertaa kävin Motonetissä kun ei muista ostaa kaikkea tarpeellista ekalla käynnillä. Lohjan Laakerista löytyi vasta välijäähyn o-rengas.

                                                Comment


                                                • Tumma C5 RS6 sedan höplätteli menemään tasavallankadulla puolenpäivän aikoihin?

                                                  Comment


                                                    Minä olin piilossa pienessä foordissa. Lähdin sinun perässä esson pihalta.

                                                    Comment


                                                      Tuomas ajeli beekasillaan pateniemen seutuvilla perässä.
                                                      Pitkästä aikaa :)
                                                      Viimeksi muokannut Reylonds; 3.6.2015, 15:27.

                                                      Comment


                                                        Hämeenlinnanväylällä keimolan kohdilta myllykukolle ajeltiin valkosen B8 avantin perässä, vieressä ja edessä. Taitaa olla se alkujaan punainen sairaanmatalalla kulkeva Hyvinkään suunnilla vaikuttava. Peukutin mustan farkku golfin vänkäristä kun mentiin ohi. Myllykukon kohdilla kun meni taas meistä ohi oli auton perä melko korkeassa korossa ja laskeutu sitten alas. Veikeen näköstä menoa. (Ei taida olla clubilaisia)

                                                        Comment


                                                          Kyllä se on se ex punanen melko varmasti ja mun käsittääkseni Mara ei täällä kirjottele.

                                                          Comment


                                                            Kyllä se on ainakin kerran kirjottanu :D

                                                            Comment


                                                            • Toppura ajo Rusalle, kun oltiin lähössä. On se vaan livenä pirun komee uusilla teipeillä. ;) Kuvat, mitä laitoit, on aika huonoja.:D Mulla on hiton likanen nyt, ku en uskaltanu huuhtelua kummempaa tehdä viel tänään. huomen viihtii jo pestä, ni jo kelpaa.:)
                                                              Ja btw, pistäs Killeri uudet kilvenaluset menemään Toppuralle, ainakin eteen.;)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X