Vaaleanvihreä B5 avantti kilvenalusilla äsken Leppävaarassa. Ajelin perässä pätkällä ratsukatu-vanha maantie-turuntie.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
A6 UXI-xxx Bongattu hetkisitten Tuusulanväylällä, laskit Ilolan liittymästä ;) Et tietenkään bongannut, kun oma auto teippauksessa. Ajoin Toyotalla viereen ja koitin kurkkia, mut ei pää sielä kääntyny. Alunen siis oli ainakin takana.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja NikiZ Näytä viestiOulun ideaparkin takapihalla bongattu tokmannin päässä hopea b5 kilvenalusilla.
Minähän siellä oon juuriki Tokmannilla töissä.
Comment
-
Eilen perjantaina oli joskus 15:30-16:00 aikoihin punanen RS3 Raision kukkatalon risteyksessä ja jos en ihan väärin pälyilly niin nainen oli ratissa ja poika takapenkillä. Clubin aluset huomasin takana kun viereen ajoin.
Weskuunkin bongasin taas tossa yks pvä Raision keskustassa kun TT:llä olin liikenteessä, yritin morjestaakki mut et tainnu huomata.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja YkskasiT Näytä viestiRaahessa B8 avantti tuli vastaan leveän näkösillä valsseilla. Huomasin että nostit kättä mutta paksoilla reflekseillä itse en kerinnyt.. että terve vaan! Ite ajoin Mustalla B kutos sedanilla.
Comment
-
Tänään Tikkurilan KRP;n kohdalla oli hopea B7 tummilla takavaloilla ja joillakin kivoilla vanteilla :)
Oletko täältä? Jos olet niin hyvältä näyttää :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiSkige tais ajella hämärillä kivistön ramppia alas perässä, mä jatkoin kivistöä kohti kun käännyt ruuhkaa karkuun vanhalle tielle
Vanhalla tiellä sit menikin 5 audia peräkanaa, oli jo valmistelua kesäcruisinkeihin :D
Comment
-
Pertunmaalla tuli vastaan c5 rs6 (FLR-xxx) ja hetkeä myöhemmin se pyyhki ohi. Nyt ajetaan peräkkäin 5-tietä etelään, kerholaisia? :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiPertunmaalla tuli vastaan c5 rs6 (FLR-xxx) ja hetkeä myöhemmin se pyyhki ohi. Nyt ajetaan peräkkäin 5-tietä etelään, kerholaisia? :D
Comment
-
No kappas, eksoottista kalustoa kotikylällä :) Mukavastihan tuo tuntui liikkuvan, Lusin suoralla ei jäänyt Ronsusta kuin kattien haju muistoksi :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiLusin suoralla ei jäänyt Ronsusta kuin kattien haju muistoksi :D
Comment
Comment