Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Vaaleanvihreä B5 avantti kilvenalusilla äsken Leppävaarassa. Ajelin perässä pätkällä ratsukatu-vanha maantie-turuntie.

    Comment


      Tuomos bongattu tänään klo. 16.25 Broman Groupin viereisen rampin liikennevaloissa odottelemassa. Itse olin menossa Pankakoskentien suuntaan.

      Comment


      • Musta C5 avantti BiT alusilla Marjaniemen valoissa tänään yhden aikoihin?

        Comment


        • Tänään puolenpäivän aikoihin punainen RS5 lappeenrannan family centterin pihalla. Olikos klubilaisia

          Comment


          • A6 UXI-xxx Bongattu hetkisitten Tuusulanväylällä, laskit Ilolan liittymästä ;) Et tietenkään bongannut, kun oma auto teippauksessa. Ajoin Toyotalla viereen ja koitin kurkkia, mut ei pää sielä kääntyny. Alunen siis oli ainakin takana.

            Comment


            • Skige tais ajella hämärillä kivistön ramppia alas perässä, mä jatkoin kivistöä kohti kun käännyt ruuhkaa karkuun vanhalle tielle

              Comment


                20 jälkeen keskustasta messukylään päin Kalevankangasta mustalla A3, kilvet molemmin puolin. Ajelin siinä rinnalla, kukas olit?

                Comment


                • Äsken piihovin valoissa tummanharmaa B7 avant, clubialunen edessä ja hanttarinpaikalla iso pahvilaatikko :D Itse olin vastapäisissä valoissa tummanharmaalla B6 avantilla.

                  Comment


                  • Ceo- alkusella rekkarilla musta a6 jäi porschen taakse, paikkana Kouvola.

                    Comment


                    • Oulun ideaparkin takapihalla bongattu tokmannin päässä hopea b5 kilvenalusilla.

                      Comment


                      • Raahessa B8 avantti tuli vastaan leveän näkösillä valsseilla. Huomasin että nostit kättä mutta paksoilla reflekseillä itse en kerinnyt.. että terve vaan! Ite ajoin Mustalla B kutos sedanilla.

                        Comment


                        • Eilen perjantaina Joensuun Vianorin kohdalla musta A8 / S8 tuli vastaan. Aluset edessä ja takana. Itse olin hondan ratissa :)

                          Comment


                            Pks miiteissäkin nähty punainen matala b8 LMN-xxx vähän yli neljä tänään A-Hana anniskeluravintolan edustalla.

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja NikiZ Näytä viesti
                              Oulun ideaparkin takapihalla bongattu tokmannin päässä hopea b5 kilvenalusilla.

                              Minähän siellä oon juuriki Tokmannilla töissä.

                              Comment


                                Eilen perjantaina oli joskus 15:30-16:00 aikoihin punanen RS3 Raision kukkatalon risteyksessä ja jos en ihan väärin pälyilly niin nainen oli ratissa ja poika takapenkillä. Clubin aluset huomasin takana kun viereen ajoin.

                                Weskuunkin bongasin taas tossa yks pvä Raision keskustassa kun TT:llä olin liikenteessä, yritin morjestaakki mut et tainnu huomata.

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja YkskasiT Näytä viesti
                                  Raahessa B8 avantti tuli vastaan leveän näkösillä valsseilla. Huomasin että nostit kättä mutta paksoilla reflekseillä itse en kerinnyt.. että terve vaan! Ite ajoin Mustalla B kutos sedanilla.
                                  Jos tämä on se mihin on tälle kevättä tullu 10X19 (CSL-malli?) vanteet niin kuvaa ois mahti nähdä? Sikälimikäli samainen kaveri kyseessä.. :D

                                  Comment


                                  • Tänään Tikkurilan KRP;n kohdalla oli hopea B7 tummilla takavaloilla ja joillakin kivoilla vanteilla :)

                                    Oletko täältä? Jos olet niin hyvältä näyttää :D

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viesti
                                      Skige tais ajella hämärillä kivistön ramppia alas perässä, mä jatkoin kivistöä kohti kun käännyt ruuhkaa karkuun vanhalle tielle
                                      Juu niin ajelin. Katoinki että pakko olla clubilaisia ku niin oli puhdas auto. Oletan että olit ässällä liikenteessä. Siinäkun meni melko monta audia :D

                                      Vanhalla tiellä sit menikin 5 audia peräkanaa, oli jo valmistelua kesäcruisinkeihin :D

                                      Comment


                                        Äsken kääntyi ala-tiksin valoista nesteelle päin perkuleen hieno matala sininen 4f sedan. Stance kohdillaan:p. Oliskohan rekkari ollu CYH-aikuinen ja jengitunnukset oli takana

                                        Comment


                                        • Kaimaa en kyllä huomannu, emäntää olin menossa töistä hakemaan :)

                                          Useasti tällä viikolla Joensuussa bongannut matalan tumman harmaan A5 mustilla vanteilla, joka kerta pakko kuolata perään :)

                                          Comment


                                            Pertunmaalla tuli vastaan c5 rs6 (FLR-xxx) ja hetkeä myöhemmin se pyyhki ohi. Nyt ajetaan peräkkäin 5-tietä etelään, kerholaisia? :D

                                            Comment


                                            • Clubin kilvenalusella varustettu tumma A6 4G Avant parkissa Aura- ja Puutarhakadun kulmassa kolmen jälkeen.

                                              Comment


                                              • Musta ja matala b8 S4 klubialusilla bongattu eilen illalla Jyväskylässä. Ajoin ohi punaisella B7. Kukas oli?

                                                Comment


                                                  Niksu, onko tuo sun B6? Minkä värinen ja sedan vai avant?

                                                  Comment


                                                  • Äsken kääntyi ala-tiksin valoista nesteelle päin perkuleen hieno matala sininen 4f sedan. Stance kohdillaan:p. Oliskohan rekkari ollu CYH-aikuinen ja jengitunnukset oli takana
                                                    Moro moro, minähän se olin liikkeellä :)

                                                    Comment


                                                      Dodih :) Ite pällistelin siinä Lidlin eesä kauppakassi kourassa emäntää odotellen :D

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viesti
                                                        Pertunmaalla tuli vastaan c5 rs6 (FLR-xxx) ja hetkeä myöhemmin se pyyhki ohi. Nyt ajetaan peräkkäin 5-tietä etelään, kerholaisia? :D
                                                        Kaveri kurvaillut Pertunmaalla. Asuataa sielä. Ei ole tietääkseni kerholaisia. Äskettäin vaihtoi Supran tuohon RS6:seen. Kuulemma ihan kiva peli kun 555hp penkitetty. Tarkoitus mennä katsomaan, kun itse ajan mökille ensiviikolla Lihavanpäähän.

                                                        Comment


                                                          No kappas, eksoottista kalustoa kotikylällä :) Mukavastihan tuo tuntui liikkuvan, Lusin suoralla ei jäänyt Ronsusta kuin kattien haju muistoksi :D

                                                          Comment


                                                          • Patelan Shellillä beige B6 alusilla käynnissä. Taisit tulla siinä kassalla vastaan, mutta ei älynny, koska aamu. Mulla oli siinä sun auton vieressä b8.

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viesti
                                                              Lusin suoralla ei jäänyt Ronsusta kuin kattien haju muistoksi :D
                                                              Tuohan on niitä parhaita paikkoja painaa lappu lattiaan :D

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X