Vahva veikkaus, että Tero on bongannut Tonyn
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiValkoinen alusella varustettu SQ5 juuri äsken Mäntsäläntiellä Vallilassa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viestiKenen vanhempi punanen farkku ?100? NFG- on Vantaan Honkkarin pihalla just nyt ?:)
Comment
-
Noniin, saatiinhan me omistaja sille :) Itse hain Batteryn ja sain 2 tölkkiä Madcrocia kaupanpäälle :P
Comment
-
Seinäjoki s-hotelli parkkipaikka Rs4 b7 harmaa,ai ai noita pakoääniä.Oikein kateus iski on niin makeet.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiPasilassa Helsingissä tänään näin hopeanvärisen B5 sedanin. Kilvenalunen oli takana.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tombba79 Näytä viestiPulla tais olla vaaralan kohdilla noin klo 9.30... Jotain sä tankkiin kaatelit.. ;)
" tankkaan huomenna" ja sitten et muista...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiWepe kanttaili eilen UPSin pihalle, niittytielle. Itse olin toisella puolen tietä hakemassa kuormaa Scanian jousille.
Comment
-
Hjörtin matala mese nähty Vantaan motonetille ilmeisesti menossa ja hakunilassa nähty B5 sininen farkku mahdollinen RS:)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiMRaitoniemi kääntymässä 6. Tielle Puntalan kohdilla juuri äsken.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viestiMatts kurvaili kakkos ässällä minun perässä Nummelaan tuossa puolen päivän nurkilla.
Comment
-
Onko jollain klubilaisella talli tms. Pitäjänmäessä Helsingissä. Piha täynnä coupe audeja, ilmeisesti ässämalli/malleja myös mukana. Lisäksi muistaakseni yksi 4b koppainen sedani näiden kaverina.
Comment
-
Comment