Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Eilen klo.18 Riksun sittarin pihalla vastaan tuli hopea pitkäkatto b5 BSB-***, olin näkevinäni jengitunnusta takana peilistä ja n.klo.19.20 Loviisan S-marketilla tankkaamassa musta b7 GHO-*** jossa niin ikään olin näkevinäni jengitunnusta takakilven alla.

    Comment


    • Tumma avantti b5 kilvenalusilla noin vartti sitten lahden keskustassa, itse olin sillä valkosella beekasilla liikkeellä

      Comment


        Meitsi se oli siellä. Ihan hyvä stance kyl sul b8ssa

        Comment


          Musta A8 klubikilvillä Ukkokolilla.

          Comment


          • Alkuperäinen kirjoittaja villeq Näytä viesti
            Tumma avantti b5 kilvenalusilla noin vartti sitten lahden keskustassa, itse olin sillä valkosella beekasilla liikkeellä
            Hyvä stanssi tosiaan ja muutenkin hyvä lookki. Mulle olis vähän liian matala, työlästä kun pitää varoa kaikkea.

            Comment


            • Kyllähä sitä välillä tekis mieli ruuvailla ylöspäin kun on noi tiet niin huonossa kunnossa, mutta kaipa sitä on vielä niin nuori että ulkonäkö menee mukavuuden edelle :D

              Comment


              • Kuppis kyllä se varmaan minä olen ollu. Sama rekkari, samat tummennukset ja samalla korkeudella mennää kesät talvet. Toivottavasti en paljoa töhöilly.

                Comment


                • Teropee mulla kun ei enää nykyään ole kiire tuolla liikenteessä. Aika paljon tulee vuodessa säästöä polttoaine kuluissa kun malttaa ajella hiljempaa.

                  Comment


                  • Tuli Rusalla käytyä tossa klo 00:00 ja sieltä bongasin kaksi (2) tummaa B5 S4:sta, joista toisessa kilvenaluset. Komeita pelejä oli :)

                    Comment


                      Sokia apina oot :) Koitin sulle morottaa ku olit autosta ulkona :D

                      Comment


                      • Pitkänä perjantaina Länsiväylällä kello 16 maissa tuli ohi matala, isoilla vanteilla varustettu farmari A6. Joku täältä?

                        Comment


                          Kenenkäs harmaan 4f A6:s kuskin kanssa morjensteltiin Turun Meyerin telakan kohilla reilu puoli tuntia sitten?

                          Comment


                          • Kehä 3 4f ABT AS6R pitkällä kilvenalusella ja rumilla led ajovaloilla juuri äsken

                            Comment


                              Rs5 bongattu kun olin koiraa kusettamassa, omistaja vaihtanu M3:n risaan. Myöhemmin kävin kaupassa ja vastaan tuli musta RS6:n tätä uudempaa koppaa. :)

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja Enriquez Näytä viesti
                                Pitkänä perjantaina Länsiväylällä kello 16 maissa tuli ohi matala, isoilla vanteilla varustettu farmari A6. Joku täältä?
                                Minä olin noihin aikoihin tuolla ja taisin mennä B8n ohikin.
                                Nyt vaan puuttuu ne isot vanteet ja mataluus. Oma laitos c5 farkku, sininen.

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja Juha|
                                  Komee musta 8P Lahden motarilla just äsken.Yritin Hiluxista vähän valoja vilkuttaa, että morjens vaan! :)
                                  Ajankohta sopii, oltiin Itä-Suomeen matkalla pässiäisen viettoon. Komeasta en tiedä kun vakioalustalla sekä vanteilla menee.
                                  Morjesta vaan, saatoin mainita apparille että tuollaisilla kumeilla mukava ajella motarilla :)

                                  Comment


                                  • Vähä joo vissii näössä vikaa, ku en bongannu sun morotusta, Kuppis :D
                                    Enriquez: En nyt kellonaikaa muista, koska oisin ollu liikkeellä, mutta Länsiväylää tulee sahattuu päivittäin sinne tänne :) Vai olitko kenties liikkeel hopeisella C5 sedanilla, menossa Knummen suuntaan? :)

                                    Comment


                                    • Nojoo, ajomelu aivan älytön ja vauhtia ei juuri oteta. :D 0-100kmh n 2 minuuttia.

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Jrmlls Näytä viesti
                                        Vähä joo vissii näössä vikaa, ku en bongannu sun morotusta, Kuppis :D
                                        Enriquez: En nyt kellonaikaa muista, koska oisin ollu liikkeellä, mutta Länsiväylää tulee sahattuu päivittäin sinne tänne :) Vai olitko kenties liikkeel hopeisella C5 sedanilla, menossa Knummen suuntaan? :)
                                        Et ollut Jari sinä enkä itse ollut B8:lla liikkeellä.
                                        Eli sieltähän se omistaja näytti ilmeisesti löytyneen, Jrmlls. Hopeisella C5 sedanilla olin anoppia ruokailemaan juuri hakemassa ja Knummen suuntaan. Todella hyvältä näytti sun autosi.

                                        Comment


                                          Harmaa B6 sedan, sinisin vantein ja kerholaatat oli. Lauttasaaren isokaari parkissa.

                                          Comment


                                          • Kukas mahto kurvailla tänää klo.23:00 aikoihin teivon abc pihaan? Matala b6 ja peukku taisi tulla ikkunasta?

                                            Comment


                                              Eilen hyvinkään teboililla pitkäkatto b5 s4, väriltään hopea. Tunnukset ainakin ahterissa. Kello oli muistaakseni 17-17.30

                                              Comment


                                              • Tuossa ennen kymmentä oli musta b6 sedan poistumassa pukinmäen shelliltä kun ajoin siitä ohi. Olin näkevinäni kerhon kilvenaluset edessä.

                                                Comment


                                                  Noin 12.40 Hämeenkadulla Mäkkärin valoissa tumman harmaa avantti. Rekkari tais alkaa BPV/BPK. Clubikilvet molemmin puolin.

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Wezq-Ape Näytä viesti
                                                    Tuossa ennen kymmentä oli musta b6 sedan poistumassa pukinmäen shelliltä kun ajoin siitä ohi. Olin näkevinäni kerhon kilvenaluset edessä.
                                                    Aika, paikka ja auto lähes täsmää. Lähdin ehkä n. 9.45 Puksun shelliltä poies Tummansinisellä B6 sedanilla, kilvenaluset edessä ja takana. Millä autolla olit itse? Pihaan tuli ainakin joku A6..

                                                    Comment


                                                    • Menin vaaleamman sinisellä b6 sedanilla siitä nokan eestä.

                                                      Comment


                                                      • No niin menit. Nyt vasta älysin, huomasin kun vilkuilit.. En ollut tarpeeksi hereillä..

                                                        Comment


                                                        • Kiilasin upean ja puhtaan paskatin juuri JIG viereen at verkkokyrpä

                                                          Comment


                                                          • Mikkelissä, rantakylän päiväkodin edessä kadun varressa ollut useasti aamuisin sama A4 kerhon kilvenalusilla.. Myöhemmin tänään bongasin myös Säästotalon edestä kyseisen vankkurin.

                                                            Comment


                                                              Hieman hataralla pohjalla havainnot, mutta yritetään. Ajoit tänään ehkä noin 17.30 aikaan vastaan Turtolan Citymarketin kohdalla (kaupunkiin päin), olit harmaalla b5 avantilla jossa kilpi takana. Rekkari joku KIM/MIK tai vastaava, katsoin vain pikaisesti peilistä niin ei painunut paremmin mieleen.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X