Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Olikos joku foorumilainen pyörimässä eilen iltapäivällä Ikean parkkiksella mustalla b6 avantilla? :)

    Comment


      Jep. Peukutin poikittain etenevälle TT:lle :D

      Ps. Tumman sininen toi on :)

      Comment


      • Kenen punainen A5? Coupe seisoo Otaniemessä fysiikan laitoksen edessä? Kilvenalunen löytyy takaa.

        Comment


          Harmaa cabrio tt koivuhaan teboilin kohdalla äsken. Herätin vaan huomiosi valoja vilkauttamalla ;) Jonka jälkeen koitin isosti morottaa :)

          Comment


            Vuorimiehenkatu, Helsinki. Punainen TTrs, Musta SQ5 ja Musta S5 siihen sopivalla sss-5 rekisterillä.
            Aika hieno autosarja oli 100m sisällä parkissa kadunvarressa.

            Comment


              Kukas oli Linnanmaan Prismalla tuossa puolenpäivän maissa sinisellä risalla? STI-alkuinen rekkari oli.

              Comment


                Hmm...sininen? Minä ainakin siellä olin ja rekkari on STI-675, autohan on väriltään Avus Silver, mutta oikeassa kulmassa/valossa saattaahan tuo sinertävältäkin näyttää =) Tämän näköinen

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja Jari74 Näytä viesti
                  Hmm...sininen? Minä ainakin siellä olin ja rekkari on STI-675, autohan on väriltään Avus Silver, mutta oikeassa kulmassa/valossa saattaahan tuo sinertävältäkin näyttää =) Tämän näköinen
                  No tuo juuri :) Kyllä taittoi vaaleansiniseen tälläisenä harmaana päivänä kovasti.

                  Comment


                  • Eilen kehä 1:lla hopeinen B7 avant mustilla rinkuloilla ja ledit rekisterikilvenvaloissa. Itse olin liikkeellä paloauton punaisella 3BG Passatilla kärry perässä.

                    Comment


                    • Kukas ajo just jumbon parkki halliin a4 b6 s-linella? Kilvenaluset näyttu olevan.. Mukavat mörinät lähti vai tuliko ne jostain muusta vehkeestä? :)

                      Comment


                        Punainen B5 RiSa Puksun Snackyllä. On se vaan hieno laite.

                        Comment


                          Hammu ajeli tänään vastaan siinä 18 korvilla. Olin kotiin päin menossa ja tunnistin vasta kohdalla sun keulan valoista ;) Pauttiarallaa siinä Koneen ympyrän lähimaastossa.

                          Comment


                          • Oliko joku klubilaisista vähän aikaa sitten alatiksin mäkkärin valoissa hopeisella mk1 TT:llä, jonka rekkarikin osuvasti alkoi TT-xxx kirjaimilla?

                            Comment


                            • useempanakin päivänä (klo 21jälkeen) välillä muhos-tyrnävä ja vastaan ajellu harmaa b6 farkku, kilvenaluset edessä ainakin, kättä nosteltu puolin ja toisin. kuka mahdat olla? :)
                              Viimeksi muokannut travoltta; 12.12.2014, 07:04.

                              Comment


                              • Kvanden kans vierekkäin ruuhkassa Mechelininkatu

                                Comment


                                  Tumma V8 varkaudessa pohjosen suuntaan ennen timolan risteystä.

                                  Comment


                                    Liekkö kuka noin tuntisitten tummalla farkku A4(tummat vanteet myös) lähössä nurmijärvellä myllykukon kohdalla motaria tampereelle päin. Ite nousin rampista taas pois ja odottelin siinä että meet eestä pois ;)

                                    Comment


                                    • Oliko RistoEe liikkeellä Itäväylällä tänään iltapäivällä joskus klo 1430 paikkeilla?

                                      Comment


                                        Varmaankin minä menossa kotia kohti sillä v8:lla.

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja Sadsam Näytä viesti
                                          Oliko RistoEe liikkeellä Itäväylällä tänään iltapäivällä joskus klo 1430 paikkeilla?
                                          Olinhan minä. Kattelinkin että oli pari S8 melko peräkkäin :)

                                          Comment


                                          • Renkomäessä klo 17 kintaalla b7 sedani harmaa tais olla väriltään ja mustat/tummat vanteet ja klubi tunnus pikkuikkunassa. Käännyit laatukadulle siinä Kärkkäisen risteyksessä,itse odottelun valojen vaihtumista hopeisessa b7 avantissa.

                                            Comment


                                            • Sturenkadulla sininen b7 rs4, tuli valoissa ikkunat auki huudeltuakin.:D En saanu lähtönäyttöö kuitenkaan..:/ sipilän kilvenaluset.

                                              Comment


                                                Bremeli tuli päivällä vastaab käsi ulkona ikkunasta :) Olin aivan kuutamolla ja tajusin vasta kohdalla :P

                                                Comment


                                                • Onko se AnaX vaihtanu mustaan b7 sedaniin vai kenenkä kanssa ajelin ylämyllyltä liperiin? Kilvenaluset oli takana ainakin. Noin klo 23-24:00 väliin.

                                                  Comment


                                                  • HAHHAH, vai jotta b7. C4 on nykyinen kulkine.

                                                    Comment


                                                    • Arvelin vssn, kun lähti liperistä tutjuunpäin että oot tehny sijoituksen! :D Anteeksi suuresti tämä loukkaus :D

                                                      Comment


                                                        Motonetin parkissa oli tänään mp:ksi muuttunut R8. Toisaalta tuskin niissä kinoksissa kukaan mp:llä parkkiin yrittää.

                                                        Comment


                                                          Kuppis: voi olla joo, en oo huomannu mittää.

                                                          Comment


                                                          • Renkomäessä klo 17 kintaalla b7 sedani harmaa tais olla väriltään ja mustat/tummat vanteet ja klubi tunnus pikkuikkunassa. Käännyit laatukadulle siinä Kärkkäisen risteyksessä,itse odottelun valojen vaihtumista hopeisessa b7 avantissa.
                                                            Mun vanhan b7:n tainnu nähdä mustilla rs4 repsu vanteilla... Jätin tarran ikkunaan kun vein siihen lahden kamuxille auton vaihdossa ja epäilen olevan clubilainen joka sen nykyisin omistaa. Tiedä sitten oliko tummennetut takavalot, musta maski ja punaset raidat maskissa vielä kiinni enään.

                                                            Comment


                                                              Juu HH92 vanha b7 se on. Hieno, mutta hienompi se kesällä oli

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X