Tuli vastaan 14.50 tänään sörkassa/kalasatamassa metroradan alla musta ttrs joka tuli tukkutoriltapäin. Kuskilla pää kääntyi, ehkä tunsi tuijotuksen? Mä olin sillä just pestyllä valkoisella a3 sb:llä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiJos tony punainen B7 avant niin _o/
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ilyx Näytä viestiEilen muijalassa musta S2? avant clubialusella rivarin pihassa. Kuka tunnustaa? Olin naapuritalossa nauttimassa virvokkeita.
P.s. se on paritalo.
Comment
-
-
Eilen Auranlaakson ABC:n P-paikalla oil jonkun puhdas A6, clubialusilla. Kuski istui ratin takana. Morjenstelin ohi ajaessani sillä Euroopan likaisimmalla mustalla A4:lla. Kuka mahdoit olla?
Comment
-
Kuka omistaa punaisen A4?sen, joka meni tänään Tuupakan suuntaan Vehon kohdalla klo 15:45 aikaa?
Suorastaan kuola valui kun meni niin maataviistäen edestä :P
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viestiKenenkä luona olit? Se S2 on minun naapurin auto :)
P.s. se on paritalo.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja PercaFluviatilis Näytä viestiEilen Auranlaakson ABC:n P-paikalla oil jonkun puhdas A6, clubialusilla. Kuski istui ratin takana. Morjenstelin ohi ajaessani sillä Euroopan likaisimmalla mustalla A4:lla. Kuka mahdoit olla?
Comment
-
Valkoinen uudehko Sportback A3 quattro. Heimokilvet ja gekko vasemmalla puolella rekkaria perässä. Perjantaina jossain Messukeskuksen lähettyvillä kiihdyttelit parit liikennavalot joskus 16-17 aikoihin. Ajoin perässä vuokra-Vectralla.
Ja sininen B7 RS4 hotelli GLO:n Lönnrotinkadulla parkissa. Ei clubitunnuksia. Vakiokunnossa olevan näköinen
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tumpelo666 Näytä viestiEhkä minä... aika ja paikka sopii, mutta auto kylläkin musta A4 b8 avant.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viestiKuka omistaa punaisen A4?sen, joka meni tänään Tuupakan suuntaan Vehon kohdalla klo 15:45 aikaa?
Suorastaan kuola valui kun meni niin maataviistäen edestä :P
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiEilen vlamingon parkkihallissa musta 8L a3 kilvenalunen takana ja poislähtiessä ek keimon B7 parkissa.
Comment
Comment