Weskuu oli eilen aamusta kukkatalon valoissa samaan aikaan. Samoin joku toinen pvä tällä vkolla keskustan valoissa. Työautolla olin liikenteessä molemmilla kerroilla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Comment
-
No nyt on kyllä pakko laittaa kyselyä, että kukas ajeli äsken aivan sairaan matalaa hopeista B5 Avanttia kehä 1:stä länteen ja sen jälkeen turun motarille Turkkuseen päin? Ajelin sun perässä ja välillä edelläkin omalla erittäin paskaisella B6:lla. B5:ssa alla aika peittävät hopeiset rimssit, ehkä A8:sin 17" OEM:ät?
Laitappa kuvaa autostas niin muutkin täällä näkee sun ajokorkeuden...huhhuh. Välillä erehtyy aattelee et oma auto on hankala ajaa ku on matala mut toi B5:nen veti kyl sanattomaks...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiPorvoossa Lukiokadulla parkissa aivan törkeän hieno punainen b8 avant. Jengitunnuksia en nähnyt, mutta matala ja himpskatin hienot vanteet oli! :)
Comment
-
Eilen kehä 3:sella, ikean mäkeä kohti tikkurilaa ajeli sininen TT mk1. Finnittömät kilvet, jonkinsortin venykumit ja ihan passelit vanteet. Tankinkorkki oli ainakin mustattu ja kilpi oli muistaakseni OTB tai jotain tuon suuntaista. Joku täältä? Kello oli karvan auki 16.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Rac3r_ Näytä viestiKukas oli puolenpäivän aikaan Palokan K-raudan pihassa mustalla TT audilla? Itse olin punaisella B7:lla.
Erottui muuten hyvin massasta parkkipaikalla tuo sun B7.
Comment
Comment