Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Weskuu oli eilen aamusta kukkatalon valoissa samaan aikaan. Samoin joku toinen pvä tällä vkolla keskustan valoissa. Työautolla olin liikenteessä molemmilla kerroilla.

    Comment


      Nyt ZJV-xxx rusalla jengitunnuksilla. Huomannut syödessä kattoa mallia, mutta b6 farkku menee varmaan aika lähelle?

      Comment


        Harmaa b6 avant nyt tammiston tb:llä ULY-xxx jengitunnuksilla

        Comment


        • Minähän siellä äske käväsin :) rusalla joku morotteli audinsa vierestä, tais olla musta b6?

          Comment


            Ite päivystin taas vaihteeks vääräuskoisena mersussa..mutta morot silti :) joo, voi olla. Ettei ois ollu Nnnigo? Sillä mustalla siis

            Comment


              Joo se olin minä rusalla sillä mustalla B6 farkulla. :)

              Comment


              • Kukas tuli samaan aikaan rälläämään traffikan pihalle tänään kuopiossa? Musta b6..

                Comment


                • @Zeronine Juu minähän se. Anjalassa piti käydä :)

                  Comment


                  • Olikos joku hopealla/harmaalla B7 avantilla Särkiniemen pikkololla tuossa kahen jälestä?

                    Comment


                      Komia on Petrin ässä :)

                      Comment


                        XPY-*** B5 S4 Avant, hyvinkäällä oman ässän edessä komeassa vinoparkissa tuossa iltasella ;) Eikös omistaja vaikuttanut täällä? Ainakin tuolla naamaraamatun puolella olen siitä kuvan nähnyt.

                        Comment


                          Kuka oli Forssassa, 54-tien varressa olevalla Teboililla kahvilla klo 9 aikaan? :)
                          Attached Files

                          Comment


                          • Kenen kans seiskoskeltii eteläiisellä alikululla?
                            Attached Files

                            Comment


                            • Metsässä, tais olla meikäläinen siinä hesestä lähössä. En kyllä huomannu sua, keskityin limun pitelyyn :)

                              Comment


                                Onko pannaani vai Hoff4 avoS4:lla nyt Samariassa?

                                Comment


                                  Porvoossa Lukiokadulla parkissa aivan törkeän hieno punainen b8 avant. Jengitunnuksia en nähnyt, mutta matala ja himpskatin hienot vanteet oli! :)

                                  Comment


                                  • Puol neljän maissa Munkkiniemessä musta A6, rekkari oli jotain BLG-***. Tarra takasivulasis ja kilvenalunen takana. Joku mainos kans etuoves. En kerenny tajuu ku vasta takaa, ku käännyin risteyksestä. Morot!!:)

                                    Comment


                                    • No nyt on kyllä pakko laittaa kyselyä, että kukas ajeli äsken aivan sairaan matalaa hopeista B5 Avanttia kehä 1:stä länteen ja sen jälkeen turun motarille Turkkuseen päin? Ajelin sun perässä ja välillä edelläkin omalla erittäin paskaisella B6:lla. B5:ssa alla aika peittävät hopeiset rimssit, ehkä A8:sin 17" OEM:ät?
                                      Laitappa kuvaa autostas niin muutkin täällä näkee sun ajokorkeuden...huhhuh. Välillä erehtyy aattelee et oma auto on hankala ajaa ku on matala mut toi B5:nen veti kyl sanattomaks...

                                      Comment


                                        kenenkäs tumma b5 farkku seisoo vantaalla kiitoradantien varressa.
                                        on aluset ja tarrakin.

                                        Comment


                                        • Konalan Hiltil käydes siin parkkiksella pari matalaa nelosta. Bemareitahan siinä eniten riitti.:D

                                          Comment


                                          • Kukas oli puolenpäivän aikaan Palokan K-raudan pihassa mustalla TT audilla? Itse olin punaisella B7:lla.

                                            Comment


                                              Juha| taisin olla minä eilen munkkiniemessä tulossa kuvauskeikalta, vilaukselta huomasin kans etukilvenalusen, tosin auto on A4 mutta ei taida kovin monella olla mainoksia etuovissa :)

                                              Comment


                                              • Hahhah. Sekotan noi ton vuosimalliset autot aina. Morjensta vaan!:D

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                                                  Porvoossa Lukiokadulla parkissa aivan törkeän hieno punainen b8 avant. Jengitunnuksia en nähnyt, mutta matala ja himpskatin hienot vanteet oli! :)
                                                  Duunikaverin auto. Istuu kyllä erittäin passelisti..

                                                  Comment


                                                    Eilen kehä 3:sella, ikean mäkeä kohti tikkurilaa ajeli sininen TT mk1. Finnittömät kilvet, jonkinsortin venykumit ja ihan passelit vanteet. Tankinkorkki oli ainakin mustattu ja kilpi oli muistaakseni OTB tai jotain tuon suuntaista. Joku täältä? Kello oli karvan auki 16.

                                                    Comment


                                                    • Muutaman kerran lappeenranta-helsinki välillä ajaessa kouvolassa tullut vastaan valkoinen A5 isoilla vanteilla. Rekkarin alku jotain VYS tai VSY?

                                                      Comment


                                                        JUSBENin A6 vajaa tunti sitten Espoossa. Nätti ku possu. :) Ja sama toistamiseen myöhemmin päivällä.
                                                        Viimeksi muokannut Sound; 8.11.2014, 13:22. Perustelu: Toinenkin

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja Rac3r_ Näytä viesti
                                                          Kukas oli puolenpäivän aikaan Palokan K-raudan pihassa mustalla TT audilla? Itse olin punaisella B7:lla.
                                                          Hep! Itseasiassa saman tapahtuman "vasta-bongauksen" meinasin itsekin tänne kirjailla, mutta ehdit ensin.
                                                          Erottui muuten hyvin massasta parkkipaikalla tuo sun B7.

                                                          Comment


                                                          • Vantaan motonetil pynainen a3 RHZ-XXX alusilla ja hjort kahden rintaman soturina laittanut mersuun aluset näemmä. Mä olin taas varmaan pihan likaisimmalla a6:lla

                                                            Comment


                                                              PanuH tais tulla vastaan leppävaaran urheilupuiston kohdalla 13.30 aikoihin?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X