Porvoossa (keskustassa ja Voolahdentiellä) pariin otteeseen viikon aikana nähnyt punaisen 3-ovi sen 8p S3:n. Alusia en bongannu, mutta lapasta nostellu molemmilla kerroilla :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja gedu Näytä viestiJuuri äsken punainen a3 töölöntullissa. Alunen takana.
Comment
-
Grafiitinharmaa klubikilvellä varustettu C6 avant kääntyi pois 4-tieltä n. 8km Tikkakoskelta pohjoiseen. Tulin vastaan mustalla C4 farkulla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja oopee Näytä viestiJennikan haaveilemassa neljän maissa Ritaharjun valoissa. Koitin vilkutella ja tööttiäkin painelin, mutta nyt näytti olevan muut hommat mielessä. :)
Oho, no nyt oon kyllä ollu ihan omissa maailmoissa :D
Comment
-
Terroristin bongaus osui meikään, käytettii ipanaa pieruterapiassa ja siitä piti jatkaa vielä sukuloimaan... Perinteisesti meikä silmät ummessa ajellut :)
Comment
-
Hanskaa nostelin, myöhässä tosin, kun en heti kilvenalusta erottanut. Eipä mulla mitään jengitunnuksia tuossa omassa olekaan, eikä likainen autovanhus varmaan ekana silmään osu klo 16 liikenteessä :)
OT: Pieruterapiassa? :D
Comment
-
Tuossa hiukan ennen kasia ohitin Turun motarilla valkoisen A3:n (SEI-***), jossain Paimion tienoilla. Menossa kohti Saloa/Hki:ä . Clubikilvenalustat oli. Ratissa kauniimman sukupuolen edustaja. Itse ajoin mustaa A4:sta
Comment
-
Joo pieruterapia = vyöhyketerapia :) meillä on tuo 7 viikkonen poitsu jonka vatsa toimii hiukan heikosti, niin on kyllä ollut apua terapiasta kun ollaan nyt 5 kertaa käyty parin viikon aikana.
Comment
Comment