arto s eilen klo 15 jälkeen Lahdenväylällä Korson kohdilla cabriolla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja RHead Näytä viestiJonkun a4 clubkilvillä oli Tiistaina lehmossa Auto-EE / Lamminsalon pihassa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiJarpale tuli klo 10.15 vastaan. Melkolailla koivuhaan teppanan kohdalla, olin itse valkoisen sprintterin kyydissä
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jarpale Näytä viestiEnpä muuten tullutkaan. Se on ollut joku muu.
Comment
-
Taas ajelin Sorin sirkuksen ohi ja näytti sama tumma nelkku olevan samassa kohtaa kun viime viikolla. Nähtävästi aluset edessä ja takana. Rekkari alko B-kirjaimella jos oikein ehdin vilkasta. Oletko töissä lähettyvillä kun samassa paikassa aina ohi ajaessa?:)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja juuhok Näytä viestiOliko juudas urssilla tuossa seiskan nurkilla Suurmäentiellä (?) ?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tusa91 Näytä viestiMeikäläisen auto monesti parkissa siinä sorinsirkuksen ja postin terminaalin välissä olevalla linjurinkadulla (on muuten nekalaa), mut tuntomerkit ei muuten oikeen täsmää, koska auto on paskakerroksen alta musta ja rekkari on CFX-... Tarkotitko siis mun autoo vai jotain muuta? =D
Comment
Comment