Clubialusin varustettu harmaa A3 paineli kehä I:llä oikeeta kaistaa ohi, kun jonotettiin tunneliin tossa neljän aikaan. Morjens!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Vieras
Sairrrraan matala mattamusta 4G Avant Itäväylällä alkuviikosta. Lienee 3.0tfsi. Jengitunnus löytyi. Olin sillä vantaan kaupungin sinisellä lava-portterilla. Aiemminkin olen bongannut idän suunnalla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Munkkiniemen Kreivi Näytä viestiToissapäivänä eli keskiviikkona tultiin peräkkäin viereisiltä rampeilta Tuusulanväylälle tummansinisen 4F sedanin kanssa. Tuntomerkit: vetokoukku ja Diesel. Rekkari FJN-xxx. Eilen jonotimme Järvenpäässä Tarjoustalon Citymarketin valoissa sinisen B6 Avantin kanssa, tuntomerkkeinä isohkot tummat vanteet. Lahdenväylällä vastaan tuli todella hieno B7 Avant, täysin musta etuvaloja ja maskia sekä vanteita myöten, vain umpion sisällä olleet lediparkkiviiva toi muuta väriä. Todella komea ilmestys! Lisäksi vastaan tuli hieno 4B Avant, väri tummanvihreä ja kromikaaret, jotka itseasiassa sopivat siihen.
Tunnistaako kukaan itseään?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiKlo 14 aikaa itäväyläl plantagenin valoista musta b8 sedani tummilla vanteilla. Vähän koitin pakulla valoista ja lähtihän se nelonen kiihtymään, kauhean helposti tuntuu clubilaiset provosoituvan :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Antigi Näytä viestiKenen kanssa morottelin tänään ylämyllyllä? Ois kiva saada autolle kasvot :D Muistaa sit jatkossa.
Comment
-
Eilen vihdintien ja kehä 3:n valoista lähti melkolailla koko musta c5 koppanen avant. Oli mun mielestä aluset edessä ja takana. Itse olin siinä k-kaupan valoissa vartoomassa.
Kehä 3, liki masalaa tuli b7, ehkä, vastaan, aluset oli edessä, tai niin olin katsovinani. Kello oli alkuilta :) Kuski katsoi vähintää yhtä pitkään kuin minäkin.
Kolmostiellä, keimolan kohdilla tuli imolagelb b5 S4 kromisilla peilinkuorilla vastaan. Kello oli 18 jälkeen :)
Tunnistaako kukaan itseään? Olin omalla sinisellä b5 ässällä liikenteessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja buzz Näytä viestiKenenkäs kanssa moroteltiin tänään vähän ennen puolikuutta Turunväylällä siinä tietyömaan kohdilla? Hopeanvärisestä siistin näköisestä B5:sta nousi lapanen. Kilvenaluset ja tarra oli. Moro vaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiKolmostiellä, keimolan kohdilla tuli imolagelb b5 S4 kromisilla peilinkuorilla vastaan. Kello oli 18 jälkeen :)
Tunnistaako kukaan itseään? Olin omalla sinisellä b5 ässällä liikenteessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiEilen vihdintien ja kehä 3:n valoista lähti melkolailla koko musta c5 koppanen avant. Oli mun mielestä aluset edessä ja takana. Itse olin siinä k-kaupan valoissa vartoomassa.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja A6tonenKuka kääntyi eilen Salossa Hensingintieltä Karjaskylänkadulle harmaalla B6 avantilla melko tasan 17:30?
Mielestäni oli klubialunen.
Itse ajelin moottorikesämökillä keskustan suuntaan.
Ja taisin bongata sut tänään viiden aikoihin bändilän valoissa, olin kääntymässä Perttelin suuntaan, jatkoit suoraan Muurlan suuntaan.
Comment
Comment