Tänään taisin bongata kaksi sedan mallista A4:sta, toinen oli musta B6 ja toinen liki musta B7, tuossa vartin yli neljän aikaan, leväsen shellin kohalla. Tunnustaako kukaan?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti[ATTACH]32729[/ATTACH] Etelän edustaja tuli äsken bongattua.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viestiTummanharmaa B7 Avant bongattu Somerontiellä, Raatalantien risteyksen kohdilla about puol viis...Klubikilvet eessä ja takana, rekkaria en huomannut tarkemmin katsoa...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja oogan Näytä viestiOlitko se sinä Tum3, kuka poukkoili risteyksessä? :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiPakila vai onko se jo Paloheinää sysimiehentiellä vastaan ajoi musta/harmaa a5 kilvenalunen edessä, hidaste töyssyn kohdalla koitin huitoa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Harjula Näytä viestiIidesrannassa tänä aamuna kaheksan aikaan kaksivärinen musta/harmaa 8N TT, missä kerhon kilvenaluset ja jäsentarra sivulasissa. Kuka olit?
Itse bongasin valkoisen RS5 noin 10 aikaan Tampereen linja-autoaseman kohdilla, rekkari oli ÄRS-5, on tainnut olla aikaisemminkin puhetta tässä ketjussa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja EffectNokka kohti keskustaa/Viinikan liikenneympyrää? Taisin olla minä, varmaan niin ajatuksissani ettei tullut bongailtua vaikka yleensä niin teenkin. Missä kohtaa tulit vastaan vai ajoitko perässä? :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja A6tonen Näytä viestiTaisin bongata tuon saman duunin parkkihallissa tänään.
Comment
-
Klo 1500 aikaan Väinönkadulta Hannikaiselle kääntyi hieno musta B8 farkku. Oli matala, hienot valssit ja isommat piipunpäät. Clubilaisia?
Comment
-
Teemulle koitin huitoa neljän aikaan Haapalehdossa. Et varmaan huomannut.
Viiden aikaan eteläisessä alikäytävässä ajeli perässä mattavihreä? 4äffä.
Itse olin mersalla liikenteessä, pitäisi oikean clubin tunnukset ruuvata kilven alle. Takalasissa vielä iso mersuforum.net tarra.
Comment
-
Comment