olikos kestom risalla kolmen jälkeen haapalehdon shellin valoissa? itse olin musta/keltasella supermoto yamahalla ja yritin kovasti ihastella ohi ajaessa :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Viien jälkeen ysitiellä, vähän matkaa Jämsän liikenneympyrästä Tampereelle päin tummanharmaa matalanlivakka B6 Avant tuli vastaan. Mahtoiko olla zanibba, kun rekkari oli VOG-alkuinen? En tajunnut edes morjestaa ajoissa.
Comment
-
Jokelassa tuli B7 A4 DTM vastaan, en nickiä muista. Kello oli jotain vaille neljä iltapäivällä. En tajunnu lapaa nostaa, kun jäin kyttäämään autoa, että olinko varma siitä kuka tulee vastaan :D
Tie 45, palan matkaa ennen kolmostietä , tuli musta B6 S4? vastaan, aluset taisi olla keulassa ja perässä, anteeksi todella vaisu ja vittumainen tervehdykseni :P
Tulin sinisellä b5 S4 avantilla vastaan.
Comment
-
Kyllä vain. Kattelinki, että kukahan tuo on kun pää kääntyili siihen malliin. :)
Alkuperäinen kirjoittaja -Teemu Näytä viestiolikos kestom risalla kolmen jälkeen haapalehdon shellin valoissa? itse olin musta/keltasella supermoto yamahalla ja yritin kovasti ihastella ohi ajaessa :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Harjula Näytä viestiViien jälkeen ysitiellä, vähän matkaa Jämsän liikenneympyrästä Tampereelle päin tummanharmaa matalanlivakka B6 Avant tuli vastaan. Mahtoiko olla zanibba, kun rekkari oli VOG-alkuinen? En tajunnut edes morjestaa ajoissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiJokelassa tuli B7 A4 DTM vastaan, en nickiä muista. Kello oli jotain vaille neljä iltapäivällä. En tajunnu lapaa nostaa, kun jäin kyttäämään autoa, että olinko varma siitä kuka tulee vastaan :D
Tie 45, palan matkaa ennen kolmostietä , tuli musta B6 S4? vastaan, aluset taisi olla keulassa ja perässä, anteeksi todella vaisu ja vittumainen tervehdykseni :P
Tulin sinisellä b5 S4 avantilla vastaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ukkopaha Näytä viestiHopea B6 S-Line motonetin parkkipaikalla. Todella siistin näköinen oli :) klubialuset ainakin takana.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pykiz Näytä viestiMusta S2 näkyi ajelevan odottelevan Leväsen shellin liikenne valoissa, kilvenaluset ainakin edessä. Itse ajelin siitä firman Nissanilla pankkojen kanssa.
Sama kapistus bongattu neljältä laakkosen kohilta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiOlikos Matts vihreällä sedanilla eilen Rajamäki päivillä? Katsoin vaan ohi ajaessa, että joku vastaava vihreä sieltä shellin pesun vierestä pilkisti.
Comment
Comment