Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Musta cabrio tuli tänään vaille kolme ysitiellä vastaan Kuopioon päin. Kilvenaluset löytyi, olisiko ollut juuhok? Olin edelleen naamioituneena vaaleansiniseen Poloseen.

    Comment


      Auto, aika ja tie mätsää. Ei tule Poloja pidettyä niin silmällä, mutta moro vaan. :) Kyllä se Cabrio vaan kummasti veti neljä ihmistä + tavarat kyytiin. Tiloja ei kyllä liikaa ollut ainakaan takapenkkiläisillä. :D

      Comment


        Harmaa C5 RS6 Joroisten soramonttujen kohalla matkalla pohjoseen himppu ennen yhtätoista aamulla.
        Hesasta kotiin tullessa jossain Mäntsälä-Lahti välissä reilu puolen kymmentä Ferraria tuli vastaan.

        Comment


        • Minähän sielä kotikulmilla kivistössä pörräilen :)

          Comment


          • Tero, joo täsmää. Hailuodosta häistä olin tulollaan. :) eihä sitä osannu bongailla vielä ku ei ollu tietonen vaihdosta. :P

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja tony Näytä viesti
              HiTec tais tulla arkadiankadulla vastaan n.14.10? Nostin lapasta työautosta.
              Aika ja paikka täsmää

              Comment


                Uusi tummansininen RS6 äsken Espoossa Järvenperän K-marketin pihalla.

                Huh, huh!

                Comment


                • HH92 Huopalahdentien parijonossa just nyt. Senku vanteet vilkkaa.
                  Viimeksi muokannut Munkkiniemen Kreivi; 18.8.2014, 15:29. Perustelu: typo

                  Comment


                    Olikohan joku täältä kun ajeli vastaan Porvoon motarilla helsinkiin päin hopeisella R8:lla siinä Gammelbyn jälkeen? Tais olla joskus neljän nurkilla...

                    Comment


                    • Joensuussa musta A4 b8 sedan ja ainakin takana kilvenalunen. ULF-xxx rekkari, muistelen.

                      Comment


                      • Eikö niihän se perkele oliki mika mustan lavetin pistänyt kiertoon... aina ei voi kaikkea muistaa. Mutta eilen olin näkevinäni HH92:n ajelevan lahti-helsinki välisellä motarilla? Tänään sitte askolassa jonkun omakotitalon pihalla b7 rs4 liekköhän joku tääältä?

                        Comment


                          Rovaniemellä on Audi 80 AHI-xxx parkissa samalla kadulla. Klubin tunnukset näkyvissä. Kuka?

                          Comment


                          • HH92 Huopalahdentien parijonossa just nyt. Senku vanteet vilkkaa.
                            Sieltähän minä töistä kotia päin ajelin :)

                            Mutta eilen olin näkevinäni HH92:n ajelevan lahti-helsinki välisellä motarilla?
                            En ole tainnut minä olla tällä kertaa :/ en ainakaan muistaakseni eilen sielä päin ollut. :D

                            Comment


                            • Vihree cabrioletti oli tänään puolen neljän korvilla Pitäjänmäen liittymästä kääntymässä vasemmalle Vihdintielle. Siinä vieressä odotit vasemmalla kaistalla. Katoin ikkunat ja kilvet, mut ei merkkiä jäsenyydestä. Ite olin punasella kolmosella vieressä, nappaisko?

                              Comment


                              • Ristoee nousi Turun motarilta mankkaalle päin. Älä tuomitse, kämpän remontti menossa en oo ehtiny pesemään autoa :)

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja m1k2 Näytä viesti
                                  Minähän sielä kotikulmilla kivistössä pörräilen :)
                                  Ollaan sitten samoilla kulmilla, ostin koivupäästä talon reilu kk sitten. :)

                                  Comment


                                  • Daytona harmaa C5 RS6 Sedani Myyrmäen ja kaivokselan läpi hämeenlinnan väylälle kohti pohjoista.
                                    Ajelin perässä mustalla audicenterin 1.6TDI "ultra" A3 HB:lla.

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viesti
                                      Ristoee nousi Turun motarilta mankkaalle päin. Älä tuomitse, kämpän remontti menossa en oo ehtiny pesemään autoa :)
                                      Juu näin tein. Lapanen nousi vasta sen jälkeen kun olin jo ohi ajanut :D Eikä tuo omakaan nyt kovin puhtonen ole viikon ruotsin reissun jäljiltä. Mutta vinkkinä kuitenkin, että ne valot päälle ;)

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
                                        Juu näin tein. Lapanen nousi vasta sen jälkeen kun olin jo ohi ajanut :D Eikä tuo omakaan nyt kovin puhtonen ole viikon ruotsin reissun jäljiltä. Mutta vinkkinä kuitenkin, että ne valot päälle ;)
                                        Huomasin hitaan sytyttämisen :D puhtaampi ku mulla tai sitten ei vaan näy sulla nopeassa. Olihan ne valot päällä, Saksalaisten ohjelmoima AUTO asento. ;)

                                        Comment


                                          Lappeenranta kaukas tällä hetkellä, parkissa musta a4 b5 ffu-xxx?

                                          Comment


                                          • Vakiobongaus HH92 bongattu Sellon kupeessa seitsemän pintaan tänään illalla.

                                            Comment


                                            • Kenenkäs musta B7-avantti oli tänään siinä viien-kuuen maissa Oulussa Meri-Toppilan frisbeegolfkentän parkkipaikalla? Katoin että olipas makian näkönen vehje. Ja klubikilvenaluset oli kiinni.

                                              Comment


                                              • Tumma allroadi pomppas yhen auton mun eelle kehän ruuhkassa neljän ja puol viiden välillä. Clubikilvet oli takana. Yritin ohituskaistalta tulla vierelle, mut ylläri et rupeski meno takkuumaan. Morot kuitenki!

                                                Comment


                                                  Kenenkäs urssi oli päivällä Tokmannin pihassa? Jonkun täältä se oli kun oli niin tutun näköinen. ProTurbon tarra oli ovessa.

                                                  Comment


                                                  • Vakiobongaus HH92 bongattu Sellon kupeessa seitsemän pintaan tänään illalla.
                                                    Oonko mä näin sokea vai miks en ite koskaan huomaa? :o Minkäs värinen 4f sulla on?

                                                    Oon nähny ainaki audiclubin fb sivuilla kuvaa, tumman harmaa b6 avant tummilla takavaloilla ja gun metal audin vanteilla ja matala. Tai sitten muistan väärin ja jrmmls on vaa näyttäny puhelimesta kuvaa...

                                                    Comment


                                                    • Se on hopeanharmaa. Orggiskuntonen vielä tämän vuoden. Alla vakiokokoset 17" R8 replicat. Eli hyvin huomaamaton ilmestys :D

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viesti
                                                        Huomasin hitaan sytyttämisen :D puhtaampi ku mulla tai sitten ei vaan näy sulla nopeassa. Olihan ne valot päällä, Saksalaisten ohjelmoima AUTO asento. ;)
                                                        Tuo hopea on lian suhteen aika anteeks antava väri vaan ;)

                                                        Ja eilen kuuden aikoihin illalla nelostien alun siltatyömalla kilven aluset ja keltavilkku katolla keskustaan päin parkissa. Oiskohan ollut sedani C5. Melkeen päivittäin tuosta tulee ajeltua, mutta eilen vasta tuli bongattua ekan kerran.

                                                        Comment


                                                        • Oon varmaa nähny mutten tajunnu :D

                                                          Comment


                                                          • Musta S2 näkyi ajelevan odottelevan Leväsen shellin liikenne valoissa, kilvenaluset ainakin edessä. Itse ajelin siitä firman Nissanilla pankkojen kanssa.

                                                            Sama kapistus bongattu neljältä laakkosen kohilta.
                                                            Viimeksi muokannut pykiz; 20.8.2014, 15:54.

                                                            Comment


                                                            • Jusabergin emäntä tais tulla eilen karstulle päin vastaan iltapäivällä punasella a4.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X