Siitä on siis riisuttu Sipilän teettämä valkoinen teippaus pois. Todella hieno asia, koska turhaan noin mahtavaa väriä peittelee.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja HH92 Näytä viestiLime vihree vai sellane ihmeellinen satiinin lime vihree? Saman värinen ku suomen mm laskettelijoiden kypärä. Eile ajo ainaki vastaa haagassa sen värinen 4f...
http://www.nettiauto.com/audi/s6/6588712
Comment
-
Jos olikin ässä? Tuollanen ainakin löytyy, melko erikoisen vihreenä: http://www.nettiauto.com/audi/s6/6588712
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Harjula Näytä viestiHiukan on näköjään tuo kyseinen S6 kokenut muutosta nykyisellä omistajalla. Lie sitten katsojasta kiinni, että hyvään vai vähemmän hyvään suuntaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja //MTT Näytä viesti
Tais olla kyljessä merkintä: RS6.
Muita merkkejä en nähnyt, en myöskään klubimerkintöjä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Janppa123 Näytä viestiMykistävän upea ja ilmeisesti suomen ainoa limen vihree RS6, ajelit perässä Kirkkonummelta Karjaalle. Tuo mukavaa piristystä matkaamiseen kun on joku kenen kanssa ''edetä'', vaikka taisin tientukkeena sulle ollakkin.;) Upea auto!
Comment
-
Tiistaina tuli bongattua Tornio-Haparanda tullin nurkilla valkoinen B5 RS4 ruotsin kilvillä. Velipoika tokasi, että ois ollu Sahlman? :D
Comment
-
28.7. n.klo.13.30 Tampereelta joitain kymmeniä kilometrejä Jkl:n päin matkalla harmaa A5, tontitettu ja maski hyvin tummanpuhuva. Ohitit mun takana olleen ja mut yhdellä heitolla, vinkkasin pitkillä perään kun huomasin alusen takana. Kilpi oli muistaakseni GHR-***. Itse liikkeellä mustalla B7:lla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lahis Näytä viestiKukas oli eilen menossa Palokkaan punasella A4 avantilla kun pommiteltiin peräkanaa pitkä pätkä Ähtäri-Jyväskylä välillä? Tulipa bongattua myös Sohwin kulmilta punanen S3 ja klubialuset näytti olevan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja wmpt Näytä viestiKenenkäs punakonepeltinen 80 majailee Nurkan koulun lähistöllä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja //MTT Näytä viesti
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ilyxMustan A3q:n kanssa kurvailtiin peräkkäin tampereenväylältä kehä 3:lle tänäaamuna. Sulla oli alunen takana ainakin. Itse härnäsin sillä punasella jammulla, moro vaan!
Olin lentokentälle matkalla, ihmettelin kyllä kun sinne rykkönen liimaantui takapuskuriin kiinni ja vielä kun menit ohi niin mietin että moikkasitko ja rupesin miettimään omia kavereita läpi että kenellä olisi tuollainen pyörä :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viestiTero bongattu perinteisesti värikoodatulla ajoneuvolla.
:)
Tänään nähty myös Jarpale ja Killeri. Luulin herrojen olevan matkalla samaan paikkaan kun autojen väliä Mannerheikintiellä oli alle 5 autoa. Itse sujahdin Töölöntullin kohdilta siihen väliin.
Comment
Comment