Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Roccon R8:n bongasin eilen Tampereella Särkänniemen valoissa.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja buzz Näytä viesti
      Varmaan tämä? On foorumilaisen ex
      http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=157790
      Juurikin tuo. Täysin samassa kunnossa edelleen.

Comment

• Ristoee lahdentien loppupäässä paalupaikalla keskustaa kohti valoissa itse käännyin kumpulasta vasemmalle lahteenpäin mustalla Volvon nosturiautolla. :)

Comment

• J0EL:in perässä ajelin motarilta poikkimaantielle 12 aikoihin

Comment

• Atlasharmaa(?) A6 Avant klubikilvellä, MUF-xxx, Inkereentiellä, Salossa. Peräkkäin ajeltiin, käännyit Tupuriin päin, ite jatkoin Hähkänän suuntaan...Moro!

Comment

• any1,

Aivan, eipä tajunnut että se olit sinä joten eipä tullut morotettuakaan. Punainen VW?

Comment

• Juu punanen golffi. En määkää kehannu alakaa vilkuttelee valoja ku kuitenni ois ollu et "mitähä v****a se välkyttelee" :D

Comment

• Nätti punanen b6 farkku juuri äsken tuuskin rampista tiksii päin lähti :) Ja HH mikä tää laiton torikokous on tääl rusalla :D

Comment

• Tänään tampereen motonetin pihalla urs6 klubikilvet edessä ja takana. En nyt muista, että oliko sininen vai violetti. RH:n vanteet oli alla. Kenenköhän oli?
                    Viimeksi muokannut 54mmy; 14.7.2014, 22:21.

Comment

• Itekki ehin reagoida jonin morotuksee myöhässä :D

Comment

• A6 tai S6 (uusinta korimallia) Paraisten keskustassa. Joku täältä? Bongaus tehty eilen eli sunnuntaina n. Klo 19

Comment

• Kerkeskö se Tomppis Kellossa tunnistamaan?

Kymmenen aikaan Herukassa siisti tumma ja matala b5.

Comment

• Vaalean vihreä S4 (b5) Avant tänään Leppävirralla. En ehtinyt katsoa oliko tunnuksia.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viesti
                              Ristoee lahdentien loppupäässä paalupaikalla keskustaa kohti valoissa itse käännyin kumpulasta vasemmalle lahteenpäin mustalla Volvon nosturiautolla. :)
                              Mitähän lie taas katellu, kun en muista nähneeni nosturia autoa :)

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Jannuz Näytä viesti
                                Juu sama mies :)
                                Bongasin sut taas :) Seppälän Citymarketin parkkipaikalla, ajoin sinisen C4:n siihen vastapäätä.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
                                  Mitähän lie taas katellu, kun en muista nähneeni nosturia autoa :)
                                  Jaa-a paha mennä sanomaan katseelta tyhjyyteen se lähinnä näytti :)

Comment

• Japi tais olla sunnuntaina Shellillä hengailemassa.

Comment

• Ainahan mie siellä oon.

Comment

• Seppälän citymarketilla oli joku tovi takaperin musta 4F isoilla valsseilla ja mustalla maskilla... Puskat peitti näkyvyyden, joten ei varmuutta clubialusesta... Ja se sama sininen A/S5 ABT:n korisarjalla samassa pysäköintiruudussa kuin aiemminkin, oliks se joku täältä?

Comment

• tpv! bongattu loviisan ja veskun risteyksessä, väläyttelin siinä vähän pitkiäkin jos huomasit :)

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viesti
                                            Kerkeskö se Tomppis Kellossa tunnistamaan?

Kymmenen aikaan Herukassa siisti tumma ja matala b5.
                                            Hä misä millon monelta? :D en kai minä oo kellosa käyny omalla kotterolla sitte ruisingin jälkee. :D työautolla päivittäin..

Comment

• Joskus kymmenen kieppeillä siinä "keskustassa." Minäkai kattoin että sinä ajelit siellä :D ollu taas se äkkiseltään saman näkönen.

Comment

• Harvoin tulee kilvenalusia nähtyä/hoksattua liikenteesä, mutta tänään olin ilimeisesti tavallista paremmin hereillä.
                                                Kehä 1:llä aamu"ruuhkassa" vilahti ohi (juha|n?) punanen A3 mustaksi dipatuilla takarinkuloilla.
                                                Joskus 18 jälkeen länsiväylällä nosteltiin lapasta hopean värisen b5:n kans.

Comment

• tpv! bongattu loviisan ja veskun risteyksessä, väläyttelin siinä vähän pitkiäkin jos huomasit :)
                                                  ...sen verran, että kerkisin ihmetellä että kukas... :)

Comment

• Ennkä oo ollu ku töisä. Oisinko rajukylä/teknokylä huudeilla ollu. :D ja sillä pakulla millä ajoin viime vkolla vastaa ja nostin lapasta. Herukan suunnilla pari krt nähny mustan avantin jossa vossenit/repsut, muita kauhian saman näkösiä ei oo ku kompuran mihin tuo oma on sekotettu. :D Ajoit motarillaki viime viikolla vastaan, taisit hokata? Ennen patelan ramppia, päivää en muista, mutta iltapäivä/alkuilta se mahto olla.

Comment

• Wezq-Ape: minä olin noihin aikoihin länsiväylällä. Morjens vaan!

Comment

• Olin kyllä hieman aamu-unenpöpperössä mutta aivan kuin Terho olisi tullut äsken 5-tiellä vastaan erikoshenkilöautollaan.

Comment

• Eilen illalla kympin aikaan Lutakon valoista Hannikaisenkadulle ajeli meikän mopon perässä sininen B6S4, kukas?

Comment

• Joensuuhun olin menossa eilen ja joku morjensti harmaasta 4f farkusta. Ohituskaistalta olin just palaamassa pois niin kerkesin sivusilmällä auton ja käden nähdä.

Comment

• Pari tuntia takaperin Inkoosta vähän ennen kehä-II:sta vihertävä D2 S8 kilvenalusilla rouhein äänin.

Comment

Working...
                                                              X