Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ajeliko joku clubilainen tänään illalla kehä-3 (hopeisella) s8 d2:sta koeajo kilvillä :D painelin jumbon kohalla ohitse :)

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja I´ts a turbo Näytä viesti
      Kenes kanssa morjestelin äsken Keimolan kohilla?
      Aika makeen olonen laite näytti olivan :P
      Minä taas moro! samat sanat oli hyvännäköistä :)

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja welloo Näytä viesti
        Skige poistui VT3:lta Nurmijärven liittymästä eilen noin klo 18 maissa. Yrittelin huitoa kattoluukusta kätöselläni tervehdyksen merkiksi(olin edessäsi).
        Kun ajelee silmät kiinni ei tarvi bongailla ketään. :D Mut morjesta vain!

        Comment


          Tuosta JP-Autotuningin ohi on tullut ajeltua muutamia kertoja viime päivien aikana ja parhaimmillaan kolmekin B5 läskiposkea pihassa yhtä aikaa, mm. JAP-3.

          Comment


            Musta 4G RS6 Puumalassa. Aina yhtä sykähdyttävä näky.

            Comment


            • AUD-1 Bongattu Puistolasta, kukahan sillä mahtaa ajella?:)

              Comment


                Se kuka sen on ottanut koeajoon maahantuojalta.

                Comment


                • Hopea B6 Avant taka-alusilla Konalan Motonetin parkkiksella poikittain ruutuihin nähden. Mustat vanteet ja kuskina nuori kaveri luuri korvalla :) tapahtuma-aika noin kahden/kolmen pintaan.

                  Comment


                    Tommi tais tulla avo taotaolla vastaan viitostiellä hetki sitten. Koetin morottaakin.

                    Comment


                      Valkoinen A5 S-line puolen päivän maissa Mikkelissä Hietakadulla Etelä-Savon Auton pihassa. Rekkari alkoi muistaakseni G:llä ja klubitarra oli kuskin puolella takasivulasissa. Olin siinä pudottamassa sitä Mursua pois työauton lavalta kun ajoit ohitse.

                      Comment


                      • Harjula bongattu linnainmaan prisman lähellä. tulin firman lava sprintterillä vastaan

                        Comment


                          Jahas, moro vaan! Kieltämättä ei tullu Sprinteriä noteerattua kauppareissulla.

                          Comment


                          • Nihtisillan ABC:lla tummanharmaa tjsp. B7 punaisilla vanteilla.

                            Comment


                            • Nihtisillan ABC:lla tummanharmaa tjsp. B7 punaisilla vanteilla.
                              Mulla oli auto siinä reunassa säilytyksessä :)

                              Comment


                              • Juu, pää takakontissa, kun ajoin ohi tankille :D

                                Comment


                                • Okei, sit olin just palannu takasi ja tein inventaarioo takakontille :D

                                  Comment


                                    Hyrylässä tuli RSR-4 kilvellä varustettu vastaan. Vahva kutina oli, että vaikuttaa täällä?

                                    Comment


                                    • Espoon keskuksessa, suvelassa musta A5 erään kerrostalon pihalla ja olen mielestäni ollut näkevinäni siinä clubialuset, ei ole kyllä yhtään varmaa :D

                                      Comment


                                        Juu, vähän hidas sytytyslanka taas. Vähän ennen kohtaamista hiffasin et ny o tuttu auto. Riikka ajeli perässä ~10 aikoihin kans pitkäjärveltä hesen ramppiin. Koitin takalasin läpi huidellakkin..

                                        Comment


                                          Juu, huomasin kyllä avon, mutta en huitomista. :)

                                          Comment


                                            Isopartainen mies ajoi Jumbon P1:stä P2:n kautta kehän yli ja kääntyi Tikkurilantielle länteen tummansinisellä RS2:lla AMZ-*** klo 16. Joku täältä? Tulin peesissä ja menin valoissa ohi kentän suuntaan.

                                            Comment


                                              A6 C5 Bongattu scandic Hyvinkää parkkipaikalla. Kilvet oli ja takaikkunassa teksti Audiclub.
                                              Taisi olla erään Ylivieskalaisen ex A6.
                                              Viimeksi muokannut RHead; 9.7.2014, 17:16.

                                              Comment


                                                Tänään kaikkein pyhimmän (Nuuskakairan tukku) pihassa meitä oli kaks 4äffää hakemassa eliksiiriä. Moro!

                                                Comment


                                                  Riihimäen Mattilanpellolla istuu erään rengasliikkeen parkissa usein b6 S4 farkku (enkein vanteilla?). Liekkö kerholaisia?

                                                  Comment


                                                  • Kukas ajeli iisalmen prismaan tummalla b6 dieselillä Klo 19:00? Clubin kilvenaluset näytti olevan. Itse olin vaunun ja transporterin kans parkissa pihassa.

                                                    Comment


                                                    • Musta farkku b6 led takavaloilla ja rst putkistolla. Ajelin prätkällä perässäsi, siinä helsingin pitäjänkirkon kohilla

                                                      Joku täältä?

                                                      Comment


                                                      • Jyväskylässä tänään tontitettujen A4:sten kokoontumisajot. Assalla seisoi musta B8 pusseilla ja maatahipova harmaa B7 puistokadulla :)

                                                        Comment


                                                          Saatto olla meikäläisen b7, myös pusseilla:) Tutun b8, ei taida täällä pyöriä.

                                                          Comment


                                                          • Minun se s2 on :) vk loppuna olis tarkotus saada puskuri maalattua kun oli pientä preparointia :D muutenki vielä vähän kesken eränen koko auto...

                                                            Comment


                                                            • Joensuussa teollisuusalueella sininen a4 b5, kilvenalunen takana.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X