Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ajeliko joku clubilainen tänään illalla kehä-3 (hopeisella) s8 d2:sta koeajo kilvillä :D painelin jumbon kohalla ohitse :)

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja I´ts a turbo Näytä viesti
      Kenes kanssa morjestelin äsken Keimolan kohilla?
      Aika makeen olonen laite näytti olivan :P
      Minä taas moro! samat sanat oli hyvännäköistä :)

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja welloo Näytä viesti
        Skige poistui VT3:lta Nurmijärven liittymästä eilen noin klo 18 maissa. Yrittelin huitoa kattoluukusta kätöselläni tervehdyksen merkiksi(olin edessäsi).
        Kun ajelee silmät kiinni ei tarvi bongailla ketään. :D Mut morjesta vain!

Comment

• Tuosta JP-Autotuningin ohi on tullut ajeltua muutamia kertoja viime päivien aikana ja parhaimmillaan kolmekin B5 läskiposkea pihassa yhtä aikaa, mm. JAP-3.

Comment

Musta 4G RS6 Puumalassa. Aina yhtä sykähdyttävä näky.

Comment

• AUD-1 Bongattu Puistolasta, kukahan sillä mahtaa ajella?:)

Comment

• Se kuka sen on ottanut koeajoon maahantuojalta.

Comment

• Hopea B6 Avant taka-alusilla Konalan Motonetin parkkiksella poikittain ruutuihin nähden. Mustat vanteet ja kuskina nuori kaveri luuri korvalla :) tapahtuma-aika noin kahden/kolmen pintaan.

Comment

• Tommi tais tulla avo taotaolla vastaan viitostiellä hetki sitten. Koetin morottaakin.

Comment

• Valkoinen A5 S-line puolen päivän maissa Mikkelissä Hietakadulla Etelä-Savon Auton pihassa. Rekkari alkoi muistaakseni G:llä ja klubitarra oli kuskin puolella takasivulasissa. Olin siinä pudottamassa sitä Mursua pois työauton lavalta kun ajoit ohitse.

Comment

• Harjula bongattu linnainmaan prisman lähellä. tulin firman lava sprintterillä vastaan

Comment

• Jahas, moro vaan! Kieltämättä ei tullu Sprinteriä noteerattua kauppareissulla.

Comment

• Nihtisillan ABC:lla tummanharmaa tjsp. B7 punaisilla vanteilla.

Comment

• Nihtisillan ABC:lla tummanharmaa tjsp. B7 punaisilla vanteilla.
                              Mulla oli auto siinä reunassa säilytyksessä :)

Comment

• Juu, pää takakontissa, kun ajoin ohi tankille :D

Comment

• Okei, sit olin just palannu takasi ja tein inventaarioo takakontille :D

Comment

• Hyrylässä tuli RSR-4 kilvellä varustettu vastaan. Vahva kutina oli, että vaikuttaa täällä?

Comment

• Espoon keskuksessa, suvelassa musta A5 erään kerrostalon pihalla ja olen mielestäni ollut näkevinäni siinä clubialuset, ei ole kyllä yhtään varmaa :D

Comment

• Juu, vähän hidas sytytyslanka taas. Vähän ennen kohtaamista hiffasin et ny o tuttu auto. Riikka ajeli perässä ~10 aikoihin kans pitkäjärveltä hesen ramppiin. Koitin takalasin läpi huidellakkin..

Comment

• Juu, huomasin kyllä avon, mutta en huitomista. :)

Comment

• Isopartainen mies ajoi Jumbon P1:stä P2:n kautta kehän yli ja kääntyi Tikkurilantielle länteen tummansinisellä RS2:lla AMZ-*** klo 16. Joku täältä? Tulin peesissä ja menin valoissa ohi kentän suuntaan.

Comment

• A6 C5 Bongattu scandic Hyvinkää parkkipaikalla. Kilvet oli ja takaikkunassa teksti Audiclub.
                                              Taisi olla erään Ylivieskalaisen ex A6.
                                              Viimeksi muokannut RHead; 9.7.2014, 17:16.

Comment

• Tänään kaikkein pyhimmän (Nuuskakairan tukku) pihassa meitä oli kaks 4äffää hakemassa eliksiiriä. Moro!

Comment

• Riihimäen Mattilanpellolla istuu erään rengasliikkeen parkissa usein b6 S4 farkku (enkein vanteilla?). Liekkö kerholaisia?

Comment

• Kukas ajeli iisalmen prismaan tummalla b6 dieselillä Klo 19:00? Clubin kilvenaluset näytti olevan. Itse olin vaunun ja transporterin kans parkissa pihassa.

Comment

• Musta farkku b6 led takavaloilla ja rst putkistolla. Ajelin prätkällä perässäsi, siinä helsingin pitäjänkirkon kohilla

Joku täältä?

Comment

• Jyväskylässä tänään tontitettujen A4:sten kokoontumisajot. Assalla seisoi musta B8 pusseilla ja maatahipova harmaa B7 puistokadulla :)

Comment

• Saatto olla meikäläisen b7, myös pusseilla:) Tutun b8, ei taida täällä pyöriä.

Comment

• Minun se s2 on :) vk loppuna olis tarkotus saada puskuri maalattua kun oli pientä preparointia :D muutenki vielä vähän kesken eränen koko auto...

Comment

• Joensuussa teollisuusalueella sininen a4 b5, kilvenalunen takana.

Comment

Working...
                                                              X