Alkuillasta Puolalan koulun pihalla Turussa hopeinen D3 S8,hieno ku mikä. Ja Lehtonen Motorsportin pihalla musta,matala,helkutin hieno B7 sedan rotoreilla. Teki mieli kuolata lähempää, mutta tohtinut sitten :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kenenkäs kilvenalusilla varustettu, erikoisen vaaleanvihreä (metallihohto) A8 lipui aamulla kuuden aikaan Mäyrämäestä Keuruuntielle? Hieno ilmestys :)
Comment
-
/Sininen B5 tuli vastaan 13-tiellä Saarijärvestä ihan pikkasen itään päin. Olisiko ollut jopa RS. Olin peilistä näkevinäni kilvenalusen takana. Tunnistaako joku itsensä? Itse vetelin asuntovaunua sinisellä C4 avantilla./
Morjes! Aika ja paikka täsmäisi ja myös teikäläisen tuntomerkit! Ja ihan ässäläinen tuo on, ainut että rs puskuri istutettu keulalle.. Mietin jälkeenpäin että olikojan klubilaisia kun en älynny alusiakaan katsella..Viimeksi muokannut Tsuppinen; 29.5.2014, 18:37.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Marc Franck Näytä viestiKenenkäs kilvenalusilla varustettu, erikoisen vaaleanvihreä (metallihohto) A8 lipui aamulla kuuden aikaan Mäyrämäestä Keuruuntielle? Hieno ilmestys :)
Comment
-
Joksan b5 ässä ja ABC Savitaipale. Tai näin luulisin, ei täällä montaa ässää liiku. Kilvenaluset edessä ja takaa.
Comment
-
Comment
-
Helatorstaina ohitin matalan B6 avantin kehä III:lla, Lowhurts tarra takalasissa. Peukkua näytin kuskille transhitista.
Comment
-
-
No kerkesi paskottua jo.. Viikko sitte myllyttelin, niin on se aika tikissä kunnossa, mutta aurinkoa ootellessa nii saa taas kiiltoon. ;) Kattoin minäki kaukaa jo että nyt on varmasti kyllä joku täältä. Sitte hokasin vähän myöhää että vänkäri tuijottaa ja seuraavaksi näkyki jo räpy vieressä. :D Ja ku ite olin sen pakun takana piilossa, mutta yritin nostaa takasi.. Komia on sunki kulkinees!
Comment
-
Joku meni minusta ohi kehä kolmosella kolmen jälkeen mustalla madalletulla a4 , a5? Oli hiton hieno ku katoin peilistä kun tulit takaa. Mutta se cmax aiheutti kolmekertaa päänvaivaa kun kääntää mun kaistalle ja laittaa vilkun päälle sitten kun on jo puoliksi samalla kaistalla siinä vieressä. Joutu vähä jarrulle menemään kun ei tienny vaihtaako se kaistaa vai ei. Siksi jäi vähä epäselväksi mikä siitä toiselta puolelta meni ohi, mutta takaa löyty kilvenalunen.
Comment
Comment