skige oli eilen 16 aikaan Herrmannin rantatien luoteispäässä siinä Arcadan kohdalla. Hyvin ne keltaiset vanteet erottuvat.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Antigi Näytä viestiAnaXin V8 KUULTU liperin kirkon kohdalla aamulla ja nähty rautannetin pihassa iltapäivällä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiskige oli eilen 16 aikaan Herrmannin rantatien luoteispäässä siinä Arcadan kohdalla. Hyvin ne keltaiset vanteet erottuvat.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viestiKyllävain. Itse ajelin nyt laput silmillä, silmät kiinni ja... En siis huomannu sua :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viestiVvuori bongattu motonetin ohittavalla isommalla tiellä. Itse liityin juuri vastaantulevien puolella tielle.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiSanotaanko niin että autossasi ei vaikuta olevan handsfree-settiä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vvuori Näytä viestiKyllä kyllä, teikäläistä en kyllä tainnu noteerata.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiNgy-576 tumma v8 audi herttoniemessä sahaajankadulla juuri äsken. Tästä duunin ohi ajoit :)
Mekaanikonkadulla myös joku ajeli madalletulla sinisellä B7 A4:llä ohi, liekkö oli klubilaisia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiPahoittelut jo etukäteen, kun en nickiä muista, mutta kenelle olen tässä kahtena päivänä morjestellut Itäväylän päässä? Hopeinen B6 Avant vihreillä mausteilla. :)
Comment
Comment