Alkuperäinen kirjoittaja HH92
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Vieras
4F Allroad aamulla länsimäentiellä. Kurvasin perään doppelilla jonka väri on mallia vantaan kaupunki. Ja Teboilin kohdalla käännyin vasuriin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti[ATTACH]30440[/ATTACH] olitko se juuri sinä sinisellä S6sella? Olin näkevinäni alusen takana.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viestiKukas oli hermannin rantatiellä punasella B7 avantilla puol neljän jälkeen. Morottelit ja yritin nyökätä takasi :)
Oliko perässäsi oleva isovanteinen transporter tuttu? Vähän Bentley tyyliset.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiMinähän se siinä jos olit A3ella liikkeellä. Moro moro.
Oliko perässäsi oleva isovanteinen transporter tuttu? Vähän Bentley tyyliset.
Comment
-
Eilen 21.5. S4 B7 Avantti bongattu Kivistössä, Vantaalla.. En ainakaan huomannut klubi merkkejä, komia peli. Itse ajelin hetken perässä E61 Bemarilla.
Tänään 22.5. RS5 Bongattu rälssitien suunnilla, Vantaalla..
Comment
-
Tavallaan liittyy bongaamiseen, mutta vähän ot:ta myös.
Uuden klubilaisen (minä) voi bongata hiekkaharjusta tai sitten karkkilasta sekä niitten väliltä aika usein ja ympäristöstä myös.
Alla on musta -05 A4 avant quattro 3,0 tdi, kohtalaisen normaaleilla vanteilla (läheltä katsottuna surkeessa kunnossa kun ollu edellisellä omistajalla vissiin talvivanteina) ja täystummennuksella (tosi vaalea).
Olisi mukava tulla pyörähtämään jossain kokoontumisessa ja tutustua lähistön porukkaan lähemmin.
Niin ja rekkari on GGI-xxx.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja killeriEräs saabismista kärsivä clubiveli bongattu tänään Keha I:llä. Moro, moro pitkästä aikaa!
Comment
Comment