Joo taisi emäntä olla ratissa tuolloin, itse olin kotona.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja pykiz Näytä viestiKeltainen A4 B6 (jos en väärin nähny) bongattu Kuopion aadeen pihasta, rekkari tais olla: KLZ-XXX
Leppävirralle päin ajaessa vastaan posotti muistaakseni kärryn kanssa musta b6 sedan. Tuli siellä varmaan tämän viikon aikana muitakin vastaan, ei vaan ehdi reagoida.
Myös niiralassa näkyi tuttuja päivällä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Paranormalix Näytä viestiOnkos joku hommanut Mikkeliin A/S8:n, parina päivänä sattunut kylillä silmiin musta jossa kilvenalunen edessä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pykizKeltainen A4 B6 (jos en väärin nähny) bongattu Kuopion aadeen pihasta, rekkari tais olla: KLZ-XXX
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jrmlls Näytä viestiNihtisillan ABC:llä Vihreä B6 Avantti, kullan värisillä vanteilla. Äsken.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiMusta a6 4f avant kusisumareilla, lentoasemantien ja tikkurilantien valoissa hetki sitten. Itse olin isolla vastapäätä valoja.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiNo oli kyllä niin tumman harmaa että :D Mustalta se näytti, taisi kyllä olla aika likainenkin. En kyllä moikannu, ku tuijotin onko alusia :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pimpikka Näytä viesti-TMK- tuli aamulla vastaan Kempeleessä, kilpi näytti puuttuvan keulasta..
Comment
-
Comment