Teron bongasinkin aamulla kun käännyit lentokentäntieltä Limingantielle, valoissa palloilin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja zanibba Näytä viestiKarkunvuoren tunnelin jälkeen kangasalalle päin tuli ohi tumman sininen bertta kutonen kilvenalusella (-666), juuri kun olin menossa hervannan rampille. Kenes vehe se? Tainnu joku muu päivä myös samoilla kohdin nähdä saman auton.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Novatron Näytä viestiHiTec bongattu tänään jossain päin Helsingin keskustan seutuja. Oli sen verran pistävä värimaailma ettei voinut olla huomaamatta. Ajelin mustalla virokilpisellä Cabrioletillä siinä ihan hädissäni. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiMusta A4 sedan Kampissa tänään n. 15:30. Olin duunin parkkihallista tulossa punasella kolmosella, ku huomasin aluset ja jäin tekee tilaa. :D Hemmetinmoinen "näyttö", tabi tj. peitti sulta varmaan puolet näkyvyydestä. :o
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viestiKukas tuli Nurmijärvellä tossa neljän jälkeen mun perään Nurmitapetin kohdalla liikennevaloissa. Tulit viereen sitten k- kaupan kohdalla valoissa. Morotin siinä vasta kun huomasin takaa sulla kilvenalusen kun hetken olit mun etupuolella. Mulla oli ne keltaset vanteen.
Comment
Comment