Näin sitten ihan oikein. Oli ihan Henrin näköinen ukko siinä pihalla päivystämässä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Järvenpäässä Rantakadun ja Sibeliuksenväylän risteyksessä, ehkä viiden aikoihin, tummansininen A4 (?), jossa jengitunnus etukilven alla. Rantakadulta kääntyi Esson suuntaan. Kiiltävä oli auto.
Lahelassa parkissa Typ44. Auto näkyi Lahelantielle. Mahtoikohan olla foorumilta tuttu?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jargo Näytä viestiNätti -05 -> A4 dolphin gray? farkku parkkeeras handelsbankenin eteen. Alunen takana ja nätti oli kuskikin, kuka tunnustaa molemmat omaksi?
Comment
-
Petri; me ku mietittiin emännän kans että kukas hiivatti se nosteli lapasta. :D vielä ku tuo vaimokkeen serkku on siinä Martelalla töissä niin luultiin eka ennen ku kuskin naamaa näky että se oli se.. totesin että kyllä siitä joku kirjottaa tai sitte erehty henkilöstä.. no ei mitään, molemmat nostettiin lapanen takasin.. ;)
Comment
-
Musta b5 s4 sedan BBS:t alla hetki sitten Riihimäellä 54:n valoissa, olit kääntymässä Riihimäen suuntaan ja itse menin moottoritien suuntaan. Nostin lapasta, mutta olin liikkeellä VWäärän merkkisellä autolla :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiMusta b5 s4 sedan BBS:t alla hetki sitten Riihimäellä 54:n valoissa, olit kääntymässä Riihimäen suuntaan ja itse menin moottoritien suuntaan. Nostin lapasta, mutta olin liikkeellä VWäärän merkkisellä autolla :D
Ja ei oo BBS vaan VMR V710
Eilen Tapparakadulla Perhepuiston valoissa C5 A6 ja pari jullia ajoi puskuriin ja hiillosti valoista lähtiessä. Yrmäytin vienosti (pyynnöstä) ja morot päälle ennenkuin käännyin kämpille. Audimiehet <3
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viestiMOROOOOOO, en nähnyt :(
Ja ei oo BBS vaan VMR V710
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiNo perhana, näytti ihan BBS:n tekeleitä, niin ne silmät valehtelee :D Käytkö kenties HAMK:ssa opiskelemassa? Mielestäni nähnyt autosi joskus siinä parkista. Asun samaisen kadun varressa, ni siitä ohi ajaessa aina tuijottelen jos näkyy tuttuja tai jotain mielenkiintoista.
Comment
-
Diffas bongattu teidän hallin edessä, josta siirtyikin mun hieman kauhtuneen punaisen polon perässä kaupunkiin päin. En viitsinyt alkaa moikkailemaan, kun olisit vaan ihmetellyt kuka tuolla huitoo... :D
Ihan hyvin se siitä risteyksestä lähti, savun kanssa ;)
kuulinko oikein, että pidon kanssa saattoi olla pikkuisen "ongelmia"? Oli hyvännäköinen niillä mustilla vanteilla.
Comment
-
Heh, kävin joo laittaa kesätassut vol1 alle. Täs vähä kelaillu et pitääkö hiilarilookin lipeissä vai teippais harjatuksi aluksi. Pito-ongelmia on kyl nyt viimeaikoina ilmennyt enempi kun vähä suoritti lisää lastuviritystä viikonloppuna. :D Alkaa olemaan Q:lle kysyntää
Comment
Comment