Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Jos bongaamasi auto oli hopea sedanmallinen B5 niin sitten varmastikkin olin minä. Onko sun auto mahdollisesti samanmoinen? Jos on niin taisin ajaa sun viereen parkkiin siinä rusalla?
    Olit se sitten sinä. Ite tosiaan olin ajelemassa kaverin kanssa likasen harmaalla audilla. Sulla näytti audi kiiltävän aika lailla!

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja tommy.j Näytä viesti
      Kukas se eilen ajeli lidlin kohalla valkosella vanhemman sukupolven audilla(200?) käsi pystyssä vastaan?
      Miehän se lötköllä kurvailin. 100 se papruissa on ja naamaltaankin vielä kohta.

      Comment


        No sehän on halpa jakoremppa :D ite kävin kyselemässä ässään etulevyjen kokoa,kun netistä saa kahdenlaista tietoa. No tilaukseen lähti mamasanilta,kaks viikkoa saapi odotella.

        Comment


          Kukas kurvaili nelostietä pohjoiseen passatilla, jossa oli aluset takana. Morotin ohittaessa sinisestä ässästä.

          Comment


            Imola keltainen B5 S4 farkku ajeli Pirkkalassa hetken perässä motonetin kohdilla. Kello taisi olla 20:45 suunnilleen.

            Comment


            • Kuka kiihytteli tummaa s6:sta alaniittykadulla Lappeenrannassa äsken? Kilvetkin tais puuttua

              Comment


              • Tumman sininen/musta pitkäkatto S4 b5 bongattu Oyssin parkkipaikalla, kilvenalunen takana.

                Comment


                  Juice|| tuli mäkkärin pihasta iltapäivällä. Olin transittiin naamioituneena.

                  Comment


                  • Joko se kompura- on autonsa myyny vai ajelitko vastaan siinä Äimäraution sillalla? Nostelin lapastakin, vähän vaikutti että hoksasit myöhään tai sitte et ollu sinä. :D

                    Comment


                    • Pirkankadulla juuri äsken tumma b5 avant, vihreää vannetta alla, takaikkunassa tarraa ja kilvenalunen ainakin takana. Laatassa NIC-***. Nätti peli! Itse maastoutuneena julkisiin (hyi!).

                      Comment


                        Kenen kaa ajeltiin vierekkäin eilen (24.3) Kuopiossa. Tuntomerkkeinä hopea TT mustalla katolla ja clubi tarra lasissa. Olin sillä likasella 4F:llä..

                        Comment


                        • Bongausketju

                          Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viesti
                          Kenen kaa ajeltiin vierekkäin eilen (24.3) Kuopiossa. Tuntomerkkeinä hopea TT mustalla katolla ja clubi tarra lasissa. Olin sillä likasella 4F:llä..

                          Uus vai vanha korinen? Kuopiossa taitaa olla pari hopeaa TT:ä mustalla katolla. Vanhempi koppasessa on pelkkä katto ja minun TaoTao:ssa on lisäksi konepelti osittain mustan peitossa. Jengitunnus löytyy vasemmasta takasivulasista. ;)
                          Viimeksi muokannut fasTT; 25.3.2014, 22:34.

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja Micce84 Näytä viesti
                            Pirkankadulla juuri äsken tumma b5 avant, vihreää vannetta alla, takaikkunassa tarraa ja kilvenalunen ainakin takana. Laatassa NIC-***. Nätti peli! Itse maastoutuneena julkisiin (hyi!).
                            Moro! Kiitos kehuista, mukavaa, että joku välillä kehuukin:D

                            Comment


                              Juuri äsken kehä 3 jumbon kohdilla tumma a6 4f avant, aluset takana. Olikohan kilpi yij-***. Komea kampe.
                              Ohitit mut uudestaan tuuskilla ja nousit korson rampista ylös :)

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                Kukas kurvaili nelostietä pohjoiseen passatilla, jossa oli aluset takana. Morotin ohittaessa sinisestä ässästä.
                                Mie siellä olin tärinätestiä ajamassa työpäivän päätteeksi.

                                Kattelinkin keltaisia sumareitasi heti liittymästä tultuani ja muistelin, että niistä saattoi olla jossain yhteydessä foorumilla puhetta...
                                Yritin morotella takaisin, mutta käden nosto saattoi jäädä pikkasen vajaaksi ja myöhäseksi, kun koitin samalla hienosäätää vakkaria.

                                Sori jos pyörin jaloissa ohituskaistalla. Kiirehdin parhaani mukaan alta pois. Vai kävitkö vaan varmistamassa bongauksen, kun tulit lähemmäs? :)

                                Comment


                                  Rupesi se nissani ottamaan päähän ku ei se osannut päättää nopeudestaan. Siksi otin vähän hajurakoa siihen ja kun oli ohitettava tulossa eteen. Ja kyllä siinä oli ripaus tarkisteluakin matkassa ;)

                                  Comment


                                    FasTT. Oli MK1 korinen ja siinä yksilössä oli myös a,b ja c pilarit mustat.

                                    Comment


                                      Maanantaina eckerö linen amulähdöllä tallinnaan joku pelaili baarin käytävän varrella clubipipo pääs hillclimb racingia. Emäntä oli siinä vastapäätä hyvin innostuneen näkönen. :D

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                        Juuri äsken kehä 3 jumbon kohdilla tumma a6 4f avant, aluset takana. Olikohan kilpi yij-***. Komea kampe.
                                        Ohitit mut uudestaan tuuskilla ja nousit korson rampista ylös :)
                                        Se olin minä ja kiitos, keskeshän tuo vielä täysin on. :) asiakaskäynnille olin menossa tuolloin, minkälaisen kuljettimen oon ohittanut kun mitään oo taas rekisteröinyt. Koivuhaan suunnilla muutenkin arkisin pyörin toimiston takia.

                                        Comment


                                          Kaukokiidon väreissä olevan täysperä scanian :) olikos siellä kyljessä vähän hologrammeja?

                                          Comment


                                          • Aamulla joskus kasin aikaa Honkanummen hautausmaalta eteläänpäin män joku ihana punanen farkku urkki. Ei tainnut alusia kyllä olla..

                                            Comment


                                            • Valkoinen R8 taas bongattu Lahdessa, keskustassa. On se vaan komea..

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viesti
                                                Joko se kompura- on autonsa myyny vai ajelitko vastaan siinä Äimäraution sillalla? Nostelin lapastakin, vähän vaikutti että hoksasit myöhään tai sitte et ollu sinä. :D
                                                Kyllä se näkyy pihassa vielä olevan

                                                Comment


                                                  Hopeinen Audi Quattro Auranlaakson ABC:n pihassa. On kyllä upea auto. Itse tulin juuri siihen prätkällä tankkaamaan.

                                                  Comment


                                                    Ihastelin sieltä Quattron ohjaamosta sun prätkää!

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                                      Kaukokiidon väreissä olevan täysperä scanian :) olikos siellä kyljessä vähän hologrammeja?
                                                      Täytyy painaa mieleen jatkoa varten. Varmasti löytyy hologrammeja, heti kun vänkärin helma on maalattu niin joutaa myllyttää ja kovavahata koko laitoksen. :)

                                                      Comment


                                                      • Tuossa rapia puoli tuntia sitten Kempeleessä tuli vastaan valkonen, madallettu 80 B2 ja välijäähytin oli keulilla.. Oli tyylikäs.

                                                        Comment


                                                          Eilen Savonlinnan peukku baarin parkkipaikalla ajoi Nogaro Blau B6 S4 clubi alusilla ohi. Klo 2030 tienoilla. Paikallisia? Kahden Imola B5:n edessä hönötettiin ja murinoita kuullosteltiin.

                                                          Comment


                                                          • Tänään aamulla vähän ennen klo 8 Fixus center oulun kohdalla bongattu tyylikäs keltainen B6 S4.

                                                            Olipa kohtelias kuljettaja, kun antoi suojatietä ylittävälle pyöräilijälle hyvin tilaa. Muut voisivat ottaa mallia!

                                                            Comment


                                                              Rkz-*** musta a/s6 c5 caravellentien ja tiksintien ympyrässä hetki sitten. Tarra takasivussa. Scanialla tulin juuri ympyrään niin kuin sinäkin.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X