Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Suutarilassa Kehä III läheisyydessä tuli vastaan hopeinen B5 hienon ja sankan savupilven saattelemana. Hyvät tuoksut ilmassa. Ahdin ilmeisesti antautunut.
Lahden messukeskuksen parkkipaikalla bongasin tänään päivällä montakin hienoa audia mutta erityisesti pisti silmään hienossa kunnossa oleva tummansininen pitkäkatto A6 C5 2.7Tq.
Jengitunnuksia en huomannut
Viimeksi muokannut Sabotaasi; 26.1.2014, 18:21.
Perustelu: Typo
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Antigi Näytä viesti
Matti, oot onnistunu kyll maastoutumaan. Ei mtn hajuu mistä oot nähny mut? =D Ei Liperintieltä voi erottaa nii selkeeseen? :D
Veikkaisin että Matti on tähystänyt Scanian kopista.
Olikos joku foorumilainen kun kääntyi pari tuntia sitten Ranta-Mutalantieltä Utrantielle keskustaan päin sinisellä B5 sedanilla? TAI-xxx ja vähän Nogaron tapainen sininen. Molemmat taisi tuijotella toistensa autoja.
Jep Japi osui oikeaan, scanian kopista huomasin jäällä lumen pöllyävän. :)
Musta avant a6 mustalla maskilla ja ledi kilven valoilla ajoi juuri Lähderanta 20 ohi. Potentiaalinen klubilainen kyseessä? Kukas se muutti juuri tänne?
Jos minuun viittasit äskettäin muuttaneella (taisi olla puhetta toisessa topicissa), niin ei osunut ainakaan. Itse pyörin kilon ja leppävaaran alueella lähinnä :)
Lampisesta oli kyse kun tässä topicissa tuli ilmi ja nyt kun löysin vielä kyseisen henkilön näyteikkunan niin olen lähes tulkoon 100% varma kenet bongasin. :) Vaikka näinkin kyseisen ajoneuvon täältä kuudennesta kerroksesta : D Ihme kyllä hattis vaikka itse asun mankkaalla (kilosta seuraava) ja käyn päivittäin leppävaarassa gallerian puolella salilla niin ei ole tullut vielä bongailtua?
Juu, tunnustan. Vaihdoin viikonloppuna jarrupalat niin pääsee vähän huomaamattomammin liikkumaan, edellisillä paloilla se ajaminen olis näkymisen lisäksi kuulunut sinne kuudenteen kerrokseen.
Kahtelinki että nyt on tutun näkönen, mutta olin kännykän orjana juuri sillä hetkellä niin en kerenny lapasta nostamaan. :D
Joo eipä siinä hirveesti tarttenu itelläkään arpoa että kukas oli. Vanteet ja madallushan se sunkin autossa ekana pistää silmään. :)
Tuli tässä mieleen ku loppusyksystä bongailin Oulussa mustan beekasi farkun, jossa oli 19-20 vertini stance 5+sopivasti tontissa, onko kellään hajua kenen? Ei ainakaan Oulussa vaikuta, tais olla joku valokuvaaja?
Ihme kyllä hattis vaikka itse asun mankkaalla (kilosta seuraava) ja käyn päivittäin leppävaarassa gallerian puolella salilla niin ei ole tullut vielä bongailtua?
Johtunee siitä, että meikäläisellä on nämä hereilläoloajat vähän mitä on. Iltaisin voi bongata metropolian parkista ja öisin erään suurehkon logistiikkapuljun pihasta kilossa :)
Comment