Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Eilen Kajaanissa klo 13 jälkeen tuli vastaan valkoinen R8. Oli komia!

    Comment


    • Juuri Mettäkylän shellillä bongattu b6 s4, klubin kilventausta oli ainaki takana. Niin ja touko kassalla antamassa alennuksia :D

      Comment


      • SQ5 rekkarilla SQ-5 koivuhaan nesteellä, komeet soundit. :o

        Comment


        • Eilen iltakahdeksan maissa Kalajoella Sandy Keltin pihassa musta cabrio ja tänään Ylivieskassa Savontiellä musta RS5.

          Comment


          • Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viesti
            Nurmijärvellä 16.48 liikennevaloissa harmaa A4 takakilvenalusella ja keulalla oli lisävaloa. Olit pysähdyksissä kääntymässä k-marketin suuntaan. Olin yhden auton verran takana toisella kaistalla ja jatkoin ohi susta harmaalla farkku B7:lla. Yritin morjestaa mut tuijottelit k-markettia kohti.
            Morjest morjesta!

            Sen verran keskityneenä olin ilmeisesti johonkin muuhun, esimerkiksi tyhjyyteen tuijottamassa.
            Yritetään ens kerralla olla hereillä :)

            Comment


            • Oliko joku foorumilainen aiemmin illalla Pieksämäen abc:lla? Näkyi olevan clubin kilvenalunen ainakin takana.
              Itse kotiuduin autonhaku reissulta ja kävin kahvittelemassa.

              Comment


                Lappeenrannan energian parkkipaikalla siinä aidan vieressä musta tt, kävelit autolle samaanaikaan kun olin vieressä jonottamassa liikennevaloissa noin klo 16.00?

                Comment


                • killeri bongattu nihtisillassa 18 aikoihi valkosella kutosellaan.

                  Comment


                    Moro,moro, en tietenkään nähnyt :( !

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja HH92 Näytä viesti
                      killeri bongattu nihtisillassa 18 aikoihi valkosella kutosellaan.
                      Tuli mieleen tää biisi:
                      "There's a killer on the road His brain is squirmin' like a toad
                      Take a long holiday Let your children play
                      If ya give this man a ride Sweet memory will die
                      Killer on the road, yeah"
                      :D

                      Comment


                        Reps!
                        Ja kappale on The Doors-Riders on the storm.

                        Comment


                          Olikohan joku klubilainen hopean värisellä A/S6 perässä välillä anttola-pistohiekka n. 15:30 PE 18.10-13?

                          Comment


                          • huomasin että mentiin sinne minne katse osotti, yritin kyllä morjestaa : D

                            Comment


                            • HP-1* A8 kaahaili kehä kolmosella länteen päin ja poistu sit turun motarille, lupilaisia?

                              Comment


                              • Nyt vedin parkkiin Mikkelän Lidlin pihaan sinisen läskiloksu C5 avantin viereen jossa kilvenalunen.
                                Oletan että ollaan ohiteltu ennenkin mm. Kehä 3:lla Ikean kohdilla.
                                Mulla tuo turkoosi B5 sedani.

                                Comment


                                • Moro vaan Teukka
                                  Member-tarran bongasin takasivuikkunasta ;)
                                  Nähtiin muistaakseni keväällä/kesällä Kehä3:lla, kuten muisteletkin.

                                  Comment


                                  • Moro :)
                                    Joo oltiin kuopuksen kans ostaan herkkuja lähikaupassa.

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja ^Rikke Näytä viesti
                                      Oliko joku foorumilainen aiemmin illalla Pieksämäen abc:lla? Näkyi olevan clubin kilvenalunen ainakin takana.
                                      Itse kotiuduin autonhaku reissulta ja kävin kahvittelemassa.
                                      Ainakin minä olin about kahdeksan aikaan.

                                      Comment


                                      • Sweet memory will die
                                        = sweet family will die... :)

                                        Comment


                                          Raitoniemi ? tai joku muu keltuainen bongattu Leprassa Mäkkärin risteyksessä vahan ennen kuutta illalla.

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Teukka Näytä viesti
                                            Moro :)
                                            Joo oltiin kuopuksen kans ostaan herkkuja lähikaupassa.
                                            Kaipa minäkin tuota samalla termillä voisin kutsua, 90% ruokaostoksista tulee nimenomaan tuolla suoritettua. Turistaan kun tavataan ;)

                                            Comment


                                              Skige istuu tuossa meikäläisen sohvalla ja äsken sama herra useampaan otteeseen saunan lauteilla :)
                                              Ja tämä bongaus on sarjassamme turhia bongauksia ;)

                                              Comment


                                              • Jarituru: Mikä jottei. Pääsin kassalle niiin oli Avantti kadonnut vierestä. Olin sellanen parrakas pitkätukka 6v juniorin kanssa. :D

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja Olli55 Näytä viesti
                                                  Juuri Mettäkylän shellillä bongattu b6 s4, klubin kilventausta oli ainaki takana. Niin ja touko kassalla antamassa alennuksia :D
                                                  Se olin minä :)

                                                  Comment


                                                  • Keittiön ikkunan edessä (tuossa kääntöpaikalla) seisoo Jyväskylän kerhopariskunnan A8 RHD.

                                                    Comment


                                                      Ohi aiheen, mut ko. biisin sanoissa kyl: "Memory" piti oikeen tarkistaa....
                                                      Noh, Killeri ku killeri :)

                                                      Comment


                                                        Koppi ollaan kyläilemessä Oulussa.
                                                        Viimeksi muokannut audi200tuning; 21.10.2013, 16:26. Perustelu: kirotus virhe

                                                        Comment


                                                          Oliko Alimo ulkoiluttamassa beefemmaa 17 aikoihin Raahessa?

                                                          Comment


                                                          • Ohi aiheen, mut ko. biisin sanoissa kyl: "Memory" piti oikeen tarkistaa....
                                                            Kyllä näin taitaa tosiaan olla. Vaikka orkesterista on tiedossa lähinnä kaikki ja biisikin on kuultu muutama tuhat kertaa.

                                                            Kuultua myös: ...sweet Emily will die, tai ...sweet heaven, he will die :)

                                                            Comment


                                                            • Ylivieskan Kärkkäisen parkkipaikalla musta B5 A4, rekkari KXY-***.
                                                              Tummat etu- ja takavalot sekä memberitarra takasivulasissa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X