Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tänään noin klo 16 Itiksen parkkihallissa punainen urS4 kilvenalusilla.

    Comment


      Tänään noin klo 16 Itiksen parkkihallissa punainen urS4 kilvenalusilla.
      Hep ja moro vaan.

      Comment


      • Morotus vaan. Itse ajelin toiselle puolen oven eteen parkkiin.
        Kilvenalusia ei, ainoastaan tarra akkunassa.

        Comment


        • Tämän tyylinen parivaljakko bongattu Jalasjärvellä. Peukutin vierellä.

          Comment


          • Tuollainen oikea LT tässä pyöri viime vuonna vielä pk-seudulla Rothmans Porsche-väreissä.

            Comment


            • Onkos jonkun täkäläisen tummansininen B6 Avantti ollu parkissa Saunalahden koulun edessä? Tarra tais olla ikkunas.

              Comment


                Wide arse urssi tuli vastaan herustentiellä, kello oli jotain 13 nurkkaa. Hej vain vielä täältäkin. En taaskaan nikkiä muista, joku H kirjaimella alkava se oli :)

                Ja inkoossa oli kanssa väkeä, kiitos vaan vielä seurasta, mulla ei ainakaan ole pää kipeä ;) Asianomaiset huutakoot hep :)

                Comment


                  Hammulla on se wide ass urS4.

                  Ja ei mullakaan oo pää kipeä :) !

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja tuomos Näytä viesti
                    MRaitoniemen kanssa ollaan samassa jonossa. Kyllä ne vanteet teki auton, hassun näkönen välikelivanteilla.
                    Onhan tuo aika orvon näkönen tolla rengastuksella :D Onneksi talvi on kohta täällä!

                    Comment


                    • Hep. Ei aiheuttanut useamman jäsenen kerralla bongaaminen päänsärkyä tännekään.

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja TMK-83 Näytä viesti
                        Oliko seepra odottelemassa ässällä pääsyä Lentokentäntien valoihin n. puoli viiden maissa?? Koitin nostella lapasta, tiiä huomasitko.
                        Saatoinpa ollakin =). Siinä samalla reissulla taisi tulla LauriJT vastaan imolagelb S4:llään.

                        Comment


                          Hep. Oli kyllä aika paljon suolaa ja kalkkia siinä vedessä, kun meinaa hieman pää olla kipeä:)

                          Comment


                          • eilen iltapäivällä bongattu musta tt jossa jengitunnus kuskinpuolen takalasissa.

                            Comment


                            • Kukas oli tänään Turtolan CM:n pihassa sinisellä S4(?) sedanilla komeilla huulivanteilla? Takapenkillä vaalea koira vahtimassa. Itse olin siinä punaisessa vanhassa kröhöm... Nissanissa vierellä :P

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                Wide arse urssi tuli vastaan herustentiellä, kello oli jotain 13 nurkkaa. Hej vain vielä täältäkin. En taaskaan nikkiä muista, joku H kirjaimella alkava se oli :)

                                Ja inkoossa oli kanssa väkeä, kiitos vaan vielä seurasta, mulla ei ainakaan ole pää kipeä ;) Asianomaiset huutakoot hep :)
                                Bingo täällä joo. Olin viemässä akkaa ja sen duunikavereita hyvinkäälle firman rylläystilaisuuteen niin ei ehtiny miittiin.

                                Comment


                                • Eilen illalla niiralan tullissa C5 S6 avant joka naamioitu RS:n korinosilla. Joku täältä?

                                  Comment


                                  • Oliko seepra odottelemassa ässällä pääsyä Lentokentäntien valoihin n. puoli viiden maissa?? Koitin nostella lapasta, tiiä huomasitko.
                                    Saatoinpa ollakin =). Siinä samalla reissulla taisi tulla LauriJT vastaan imolagelb S4:llään.
                                    Joo, hyvinkin mahdollista. Olikin tutunnäköinen kasi mikä tuli vastaan, en vaan tajunnu ajoissa.

                                    Comment


                                      Hieno tummanharmaa A3 Sportback S-line kilvenalusella just nyt Espoon Motonetin parkkipaikalla.

                                      Comment


                                      • kuulostaa siltä korisarja helvetiltä jossa on kanaverkkoa maskissa ja sillo mun on sanottava että aivan toista mieltä olen asiasta! : D

                                        saatan kuitenkin erehtyä autostakin :)

                                        Comment


                                          Jos tuota A3 Sporbackkia tarkotat niin erehdyit varmaan autosta. Näytti olevan täysin OEM kuosissa S-peilinkuorilla, RS4 tyylisillä vanteilla, nahkapenkit 2.0T kone jne. Keulaa en nähnyt mutta tuskinpa siinä mitään kanaverkkoa oli auton muusta ilmeestä päätellen.

                                          Comment


                                          • a8 nurburburgring tarra perseessä

                                            Comment


                                            • siinä tapauksessa erehdyin täysin autosta :) nihtisillassa kun on vähän väliä sellane tumman harmaa a3 jossa on joku erittäin väljä korisarja ja kana verkkoa eturitilässä.

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja Murre Näytä viesti
                                                Kukas oli tänään Turtolan CM:n pihassa sinisellä S4(?) sedanilla komeilla huulivanteilla? Takapenkillä vaalea koira vahtimassa. Itse olin siinä punaisessa vanhassa kröhöm... Nissanissa vierellä :P
                                                Tunnusmerkit täsmää ja koira myös. Eli täällä HEP!

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja seepra Näytä viesti
                                                  Saatoinpa ollakin =). Siinä samalla reissulla taisi tulla LauriJT vastaan imolagelb S4:llään.
                                                  Taisitpa ajella muakin vastaan puoli viiden tienoolla Maikkulan kohdalla?

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja HH92
                                                    siinä tapauksessa erehdyin täysin autosta :) nihtisillassa kun on vähän väliä sellane tumman harmaa a3 jossa on joku erittäin väljä korisarja ja kana verkkoa eturitilässä.
                                                    Se pokemoni on B5 A4 Sedan...

                                                    Comment


                                                    • joo siis nyt nihtisillassa pyörii a3 tumman harmaa pokemoni. Sitä uudempaa koppaa ku sun s3 oli onks se nyt 8p? Se b5 sedani on toinen : D

                                                      Comment


                                                      • Eilen illalla Hyvinkäällä Willan kuntokeskuksen parkkipaikalta bongattu aivan käsittämättömän upea punainen S4 B8 Avant, mahtoiko olla foorumilaisia?

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja opelman Näytä viesti
                                                          a8 nurburburgring tarra perseessä
                                                          Romppanen

                                                          Comment


                                                          • Eilen päivällä Kokkolassa Kustaa Aadolfinkadulla tienvarresta pisti silmään kilvenaluset mustasta b5 avantista, taisi olla peräti ässä? Ja viime viikolla tuli bongattua moneen kertaan Tampereen Laakkosta vastapäätä olevalla parkkiksella musta b6 hopeisella gekolla ja kilvenalusilla.

                                                            Comment


                                                            • Minun ässä kokkolassa, moikka vaan. Vielä huominen källäillä täällä. Löyty näköjään syyllinen ;) Joku eilisen aikana likaseen takalasiin piirtäny mulkun, klubiveljen jekkuja vai corollanuorison kohteliaisuutta :D

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X