Tänään noin klo 16 Itiksen parkkihallissa punainen urS4 kilvenalusilla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Comment
-
Wide arse urssi tuli vastaan herustentiellä, kello oli jotain 13 nurkkaa. Hej vain vielä täältäkin. En taaskaan nikkiä muista, joku H kirjaimella alkava se oli :)
Ja inkoossa oli kanssa väkeä, kiitos vaan vielä seurasta, mulla ei ainakaan ole pää kipeä ;) Asianomaiset huutakoot hep :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tuomos Näytä viestiMRaitoniemen kanssa ollaan samassa jonossa. Kyllä ne vanteet teki auton, hassun näkönen välikelivanteilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TMK-83 Näytä viestiOliko seepra odottelemassa ässällä pääsyä Lentokentäntien valoihin n. puoli viiden maissa?? Koitin nostella lapasta, tiiä huomasitko.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiWide arse urssi tuli vastaan herustentiellä, kello oli jotain 13 nurkkaa. Hej vain vielä täältäkin. En taaskaan nikkiä muista, joku H kirjaimella alkava se oli :)
Ja inkoossa oli kanssa väkeä, kiitos vaan vielä seurasta, mulla ei ainakaan ole pää kipeä ;) Asianomaiset huutakoot hep :)
Comment
-
Oliko seepra odottelemassa ässällä pääsyä Lentokentäntien valoihin n. puoli viiden maissa?? Koitin nostella lapasta, tiiä huomasitko.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Murre Näytä viestiKukas oli tänään Turtolan CM:n pihassa sinisellä S4(?) sedanilla komeilla huulivanteilla? Takapenkillä vaalea koira vahtimassa. Itse olin siinä punaisessa vanhassa kröhöm... Nissanissa vierellä :P
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja seepra Näytä viestiSaatoinpa ollakin =). Siinä samalla reissulla taisi tulla LauriJT vastaan imolagelb S4:llään.
Comment
-
Comment
-
Eilen päivällä Kokkolassa Kustaa Aadolfinkadulla tienvarresta pisti silmään kilvenaluset mustasta b5 avantista, taisi olla peräti ässä? Ja viime viikolla tuli bongattua moneen kertaan Tampereen Laakkosta vastapäätä olevalla parkkiksella musta b6 hopeisella gekolla ja kilvenalusilla.
Comment
Comment